וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האיתור המליצה על יוסי בניון כמנהל מקצועי לנבחרת ישראל

9.3.2022 / 16:55

עם המינוי שצפוי להיות מאושר בעוד שבוע, בניון יצטרף לנבחרת כבר במשחקי הידידות הקרובים מול גרמניה ורומניה: "זה אתגר עצום וכבוד שאין שני לו. אעשה הכל לטובת הכדורגל שלנו, שנתן לי כל כך הרבה"

תקציר: ישראל - איי פארו 2:3/ספורט1

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (רביעי) כי ועדת האיתור החליטה פה אחד להביא לאישור ההנהלה את מינויו של יוסי בניון למנהלה המקצועי של נבחרת ישראל. הנהלת ההתאחדות תתכנס לדון בנושא ב-16 בחודש ב-16:00, ועם מינויו הצפוי של בניון לתפקיד, הוא יצטרף לנבחרת כבר בצמד משחקי הידידות מול גרמניה בחוץ (26.3) ורומניה בבית (29:3). ועדת האיתור כללה את יו"ר ההתאחדות אורן חסון, חבר ההנהלה אלי אוחנה ומאמן הכדורגל אלי כהן.

חסון מסר במסגרת ההודעה על המינוי: "יוסי בניון, מגדולי הכדורגלנים הישראלים, שיאן ההופעות בנבחרת ישראל ומי שהיה חלק ממועדוני ענק אירופים ושחקן מוביל בכדורגל המקומי, הוא בשורה נפלאה עבור נבחרת ישראל הבוגרת והשאיפות שלנו לראות אותה מצליחה בליגת האומות הקרובה ומעפילה ליורו 2024. הבחירה בבניון מבטאת את ההערכה הגדולה של חברי הוועדה לאחד הבולטים בשחקני נבחרת ישראל בשני העשורים האחרונים ואת היותו חלק מדור העתיד שיוביל בתפקידים מרכזיים את פיתוח וטיפוח הנבחרת הלאומית. בניון, בתפקידו כמנהל המקצועי, יהיה שותף בהליך מינוי המאמן הקבוע והבחירה בו מדגישה את החשיבות הגדולה שמייחסת ההתאחדות לכדורגל לנבחרת הלאומית, המחויבות להעמיד לרשותה את הכלים הטובים ביותר ואת המשאבים הנדרשים כדי להמשיך להתקדם, להתמקצע, לעמוד בסטנדרטים הבין-לאומיים הגבוהים ביותר ולהעפיל ליורו 2024. בניון, שסיים בהצטיינות את קורס הפרו האחרון, מכיר היטב את נבחרת ישראל ואת הכדורגל האירופי ואני תקווה כי כמנהל מקצועי יצליח להוביל את הנבחרת להשתתפות בטורניר גמר היורו והמונדיאל".

יוסי בניון עצמו הגיב למינוי: "אני מודה לוועדה על הבחירה בי ועל המלצתה להנהלת ההתאחדות לכדורגל למנות אותי לתפקיד. זה אתגר עצום וכבוד שאין שני לו ומרגע בחירתי אעשה כל שביכולתי לטובת נבחרת ישראל והכדורגל שלנו, שנתן לי כל כך הרבה".

יוסי בניון, נבחרת ישראל. ברני ארדוב
נכנס לתפקיד משמעותי. בניון במדי הנבחרת/ברני ארדוב

יוסי בניון הוזכר בהקשר של נבחרת ישראל מאז הפרישה שלו ממשחק פעיל ב-2019. בנוסף הועלה שמו גם כמועמד לשמש כמאמן של הנבחרת אחרי סיום דרכו של אנדי הרצוג בקיץ 2020. לבניון יש 102 הופעות בנבחרת ישראל בין השנים 1998 ל-2017, בהן הוא כבש 24 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully