וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצטרף לרשימה? גם יוסי בניון מועמד לאימון נבחרת ישראל

2.7.2020 / 11:33

גורמים בהנהלת ההתאחדות טוענים: אם מתכוונים למנות מאמן ללא ניסיון, המנהל המקצועי של בית"ר שעובר קורס פרו בימים אלה צריך להילקח בחשבון. מועמדותו של בניון תהיה תלויה בקריטריונים שתקבע ועדת האיתור. איל ברקוביץ' עדיין המועמד המוביל

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון וחבר המזכירות אלי אוחנה שעומדים בראש ועדת האיתור למינוי מאמן לנבחרת ישראל, צפויים להחליט עד תחילת השבוע הבא על הצלע המקצועית הנוספת שתשב איתם כדי להחליט מי יהיה המאמן אחרי אנדי הרצוג. כפי שכבר פורסם כאן שינו זוארץ גם אמור להיות חלק מוועדת האיתור.

בשלב הראשון יקבעו חברי הוועדה מהם הקריטריונים בהם צריך לעמוד מי שרוצה לאמן את הנבחרת. האם הוא חייב להיות בעל ניסיון באימון, האם צריך לעבור זמן מסוים מאז שפרש ממשחק פעיל, האם מי שכבר אימן בעבר את הנבחרת יכול לאמן אותה שוב, האם מאמן הנבחרת חייב להיות עם אליפות ברזומה. כל קריטריון שייכנס לסל הקריטריונים בהם יהיה חייב המועמד לעמוד, ישפיע על רשימת המועמדים.

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. דני מרון
תלוי בקריטריונים של ועדת האיתור. יוסי בניון/דני מרון

לוואלה! ספורט נודע כי ביממה האחרונה הצטרף לרשימת המועמדים הפוטנציאלים לאימון הנבחרת גם יוסי בניון. שמו של מנהלה המקצועי של בית"ר ירושלים נמצא אצל גורמים בסביבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל שטוענים כי אם רוצים לצאת מהקופסא וללכת על מישהו שמעולם לא אימן, צריך לקחת בחשבון גם את בניון.

יש לציין כי בניון עדיין לא מחזיק בתעודת פרו וכי ממש בימים אלה הוא עובר את הקורס הנדרש, כך שגם הקריטריון הזה עשוי להיות קריטי מבחינתו כאשר ועדת האיתור תסיים להרכיב את רשימת המועמדים שלה ותזמן את המועמדים לריאיונות.

יחד עם זאת, איל ברקוביץ' עדיין נחשב למועמד המוביל מבין כל המועמדים שהוזכרו: יוסי אבוקסיס, ניר קלינגר, אברהם גרנט ורוני לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully