וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון, אליניב ברדה וגל כהן סיימו כמצטייני קורס הפרו

שחקני העבר זכו לציון הגבוה ביותר בשקלול כלל המבחנים, גם אלברמן, יצחקי, זנדברג, סבן ואחרים עברו את הקורס שהוביל וילי רוטנשטיינר

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

קורס הפרו בהובלת וילי רוטנשטיינר הגיע היום (ראשון) לסיומו במפגש זום בו לקחו חלק הצוותים המקצועיים שהובילו את הקורס והחניכים. בשקלול כלל המבחנים, מקצועיים ותיאורטיים, נבחרו יוסי בניון, אליניב ברדה וגל כהן כמצטיינים. עשרה נוספים עברו את הקורס: גל אלברמן, ניר ברקוביץ', אלי לוי, קלמי סבן, משה אוחיון, עומר בוקסנבוים, ברק יצחקי, מיכאל זנדברג, רן אליאס ואליעזר בן אהרון.

רוטנשטיינר אמר למסיימי הקורס: "אני מאחל לכם הצלחה ומקווה שתגשימו את השאיפות המקצועיות שלכם. קיימנו קורס בנסיבות לא פשוטות, אבל היתה לנו זכות ליהנות מהידע המקצועי של גורמי מקצוע מובילים מעבר לים (ארסן ונגר, ניקו קובאץ', הווארד ווילקינסון, רוברטו מרטינס, דיוויד מויס וידידי שהלך לעולמו ז'ראר הוייה) וממיטב אנשי המקצוע בישראל (ברק בכר, רן בן שמעון, אלי גוטמן, פיני גרשון, ערן שדו, מרקו בלבול, ד"ר איציק בן מלך, ניר לוין, גילי לנדאו, לירון גלאט, ד"ר אודי קאופמן ועוד). תודה גדולה לבועז שפירא שהוביל את אגף ההדרכה ואת הקורס הנוכחי. אני משוכנע כי מי שהיו חלק מרכזי בבניית הקורס ובהעברתו יהיו גם מי שיובילו אותו בהצלחה במחזורים הבאים. הייתם חניכים נפלאים, מאתגרים, סקרנים וחרוצים ואני משוכנע כי תגיעו לעמדות בכירות בענף. אם ניפגש בעתיד כאשר אני ואתם מאמנים משני הצדדים, תזכרו שאסור לכם לנצח את מי שלימד אתכם. תהיו מנומסים כלפי".

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים יוסי בניון. דני מרון
ממצטייני קורס הפרו. יוסי בניון/דני מרון

יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "אני רוצה לברך את מובילי הקורס מבחינה מקצועית, בראש ובראשונה את וילי רוטנשטיינר, על קורס יוצא דופן, איכותי לעילא, שמבטיח לכדורגל שלנו אנשים שיובילו אותו בעתיד הקרוב והיותר רחוק. לא היססנו לאתגר, להציב רף גבוה ולהעמיק מתוך אמונה כי הדבר יבטיח הצטיינות. ברכות לכל מי שעמדו באתגר וסיימו את הכשרתם, הייתם שותפים מלאים לקורס פורץ דרך ולהצלחתו".

יוסי בניון סיכם: "בשמי ובשם המשתתפים אנחנו מודים לך וילי על קורס יוצא דופן. למדנו הרבה מהאורחים המצטיינים מעבר לים, אבל בעיקר ממך. עברתי קורסים שונים וזה בפירוש המשובח ביותר. היה לנו לעונג לעבוד וללמוד ממך ואני מאחל לך הצלחה בהמשך".

ברק יצחקי, שגם עמד על הקווים העונה עד שמכבי תל אביב החתימה את מלאדן קרסטאיץ', הוסיף: "היתה לנו זכות להיות חלק מקורס הפרו בו למדנו המון. כשאימנתי לתקופה קצרה העונה, לקחתי הרבה דברים אותם למדתי במהלך הקורס, דברים שסייעו לי בניהול אימונים ומשחקים. הקורס היה חשוב מאוד עבורי ויש לי רק מילות תודה לך ווילי. אני מצפה ומקווה כי הקורסים בעתיד יהיו לפחות ברמה המשתווה לקורס שלנו. זהו תנאי הכרחי להצלחה מקצועית ולהצלחת ענף הכדורגל אותו כולנו אוהבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully