וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חרזי ופול גרובס יהיו העוזרים של מאמן הנבחרת הזמני מרקו בלבול

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 12:01

השניים, שעבדו עם בלבול ביחד בעבר, ידריכו את הנבחרת לשני משחקי הידידות שלה מול גרמניה ורומניה בחודש מרץ. אנטמן יהיה מאמן השוערים. בלבול: "הצלחנו להשלים צוות איכותי"

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

מרקו בלבול, המאמן הזמני של נבחרת ישראל אחרי עזיבתו של וילי רוטנשטיינר, החליט לצרף לצוות המקצועי שיעבוד אתו בצמד משחקי הידידות נגד גרמניה בחוץ (26.3) ורומניה בבית (29.3) את אלון חרזי ופול גרובס כעוזרי המאמן ואת גיורא אנטמן כמאמן השוערים. בלבול פנה אישית לבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר וביקש את השחרור של אלון חרזי. אחרי שיחה עם איציק עובדיה הוחלט לאפשר לחרזי להשתחרר לשני המשחקים.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה עם פול גרובס. לילך וייס רוזנברג
שוב ביחד. גרובס ובלבול/לילך וייס רוזנברג

מרקו בלבול: "אני שמח שהצלחנו להשלים צוות איכותי, שעבד איתי בעבר במכבי חיפה ובפרמיירליג בווסטאהם. יחד עם כלל הצוות המקצועי, הלוגיסטי והרפואי, וכמובן השחקנים, נתכונן בצורה הטובה ביותר לשני המשחקים המאתגרים".

אחרי עזיבת רוטנשטיינר, יו"ר ההתאחדות אורן חסון הסביר: "מרקו הסכים להוביל את נבחרת ישראל בשני משחקי הידידות הקרובים בחודש מרץ. בזמן הקרוב נפעל לאיתור מאמן קבוע לנבחרת הבוגרת לפתיחת ליגת האומות בחודש יוני ולקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2024 ומרקו בהחלט מועמד ראוי. יחד עם חברי ועדת האיתור נביא את המלצתנו לאישור הנהלת ההתאחדות לכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully