וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הוגשה הצעה לרכישת צ'לסי, גם ניק קנדי יפנה לאברמוביץ'

לפי "GOAL", הנסיורג השווייצרי ובוהלי האמריקאי פנו רשמית עם הצעה המוערכת בכ-4 מיליון ליש"ט. גם הטייקון המקומי שמוכר כאוהד מושבע של הקבוצה מנסה לגייס שותפים

תקציר: ברנלי - צ'לסי 4:0/ספורט1

בדיוק שבוע עבר מאז שהודיע רומן אברמוביץ' על מכירת צ'לסי, ברחבי אירופה מדווחים על שתי קבוצות רכישה מסתמנות שמנסות לרכוש את הבעלות על הבלוז.

לפי האתר "GOAL" וכפי שכבר רמז בעצמו בריאיון ב"בליק" שלמעשה חשף את כוונת אברמוביץ' לעזוב, המיליארדר השווייצרי הנסיורג ויס הגיש הצעה רשמית לרכוש את המועדון תמורת כ-4 מיליארד ליש"ט, ביחד עם האמריקאי טוד בוהלי, מבעלי לוס אנג'לס דודג'רס, אלא שב"דיילי מייל" הבריטי עלה במקביל שמו של ניק קנדי הבריטי, שאמנם יציע לאברמוביץ' כ-2.5 מיליארד ליש"ט תמורת המועדון, אולם לזכותו העובדה שהוא יליד המקום ואוהד מושבע של צ'לסי שאף מגיע למשחקיה הביתיים לעתים תכופות.

המיליארדר ניק קנדי. Carl Court, GettyImages
יזכה לעדיפות בשל אהדתו? ניק קנדי/GettyImages, Carl Court

כמו ויס ובוהלי, גם קנדי לא ירכוש את המועדון לבדו ובימים אלו הוא מנסה לגייס שותפים למהלך. קנדי ואחיו כריסטיאן מוערכים יחד בכ-1.5 מיליארד ליש"ט ואת הונם עשו מפיתוח נכסים - השניים רכשו את הדירה הראשונה שלהם ב-1995 וכעבור שנה וחצי מכרו אותה תמורת רווח של 50 אלף ליש"ט, עסק שבחלוף 30 שנה הפך אותם לשניים מהטייקונים המשמעותיים בממלכה ובלונדון בפרט.

ניק בן ה-49 ידוע כאוהד מושבע של צ'לסי ודוברו האישי לא הכחיש את האפשרות שיגיש הצעה עבור המועדון: "הוא בוחן מספר אפשרויות כדי להגיש הצעה לרכישת צ'לסי, אבל כל הצעה שתוגש תהיה בשיתוף עם חברת ניהול או משקיעים בינלאומיים. למר קנדי זיקה עצומה לצ'לסי לאור העובדה שאביו התבקש בעבר לשחק עבור הקבוצה והוא צופה במשחקי הקבוצה באצטדיון סטמפורד ברידג' מאז גיל 4".

כידוע, צ'לסי הודיעה לפני מספר שנים על רצונה לשפץ את אצטדיון סטמפורד ברידג' ולהגדילו לכ-60 אלף מקומות, אלא שרומן אברמוביץ' לא זכה לחידוש הוויזה ועצר את קידום התוכנית. כעת בסביבת המיליארדר מאמינים שקנדי ואנשיו יוכלו לקדם את הרעיון ואף לפתח אותו מעבר לתכניות הקיימות ולהפוך אותו לא רק לאטצדיון ברמה הכי גבוהה שיש, אלא גם לנכס שערכו יעלה בצורה ניכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully