וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן: רומן אברמוביץ' הודיע שהחליט למכור את צ'לסי

הבעלים של אלופת אירופה ייפרד אחרי 19 שנה: "החלטותיי תמיד היו במחשבה על טובת המועדון. כל הרווחים מהעסקה ייתרמו לקורבנות באוקראינה"

תקציר: צ'לסי - ליברפול 11:10 (גמר גביע הליגה)/ספורט1

סוף עידן בכדורגל העולמי: הבעלים של צ'לסי, רומן אברמוביץ', הודיע כי אחרי 19 שנים הוא החליט למכור את אלופת אירופה. בעקבות הפלישה של רוסיה לאוקראינה, האוליגרך הרוסי ניצב תחת סכנה של הטלת סנקציות אישיות כלפי העסקים שלו בבריטניה. כזכור, מאז תחילת הלחימה אברמוביץ' העביר לידי נאמן את סמכויות הניהול, והערב (רביעי) הוא לקח צעד קדימה.

רומן אברמוביץ' בעלי צ'לסי. GettyImages
טלטלה בכדורגל העולמי. אברמוביץ'/GettyImages

בהודעה רשמית שפורסמה באתר של הקבוצה הלונדונית רשם אברמוביץ' כי "ההחלטות שקיבלתי תמיד היו במחשבה על טובת המועדון, ולכן במצב הנוכחי החלטתי למכור אותו. אני מאמין שזה הדבר הנכון למועדון, לאוהדים, לעובדים, וגם לספונסרים והשותפים של המועדון".

"לא אבקש שיחזירו לי אף הלוואה. זה אף פעם לא היה עניין של עסקים או כסף, אלא של תשוקה למשחק ולקבוצה. הורתי על הקמת קרן צדקה, וכל הרווחים מהמכירה ייתרמו לקורבנות המלחמה באוקראינה. זה יכלול את הצרכים המיידיים של הקורבנות, כמו גם שיקום לטווח הארוך. זו הייתה החלטה קשה מאוד, וכואב לי להיפרד בצורה הזו. אני מקווה שאוכל להגיע לסטמפורד ברידג' עוד פעם אחת כדי להיפרד מכם פנים אל פנים".

בשנותיו כבעלים, האוליגרך הרוסי הפך את המועדון לאחד הגדולים באירופה והציב אותו בבמה המרכזית של הכדורגל העולמי, כאשר רגעי השיא הגיעו ב-2012 ואשתקד, אז הקבוצה זכתה בליגת האלופות. כמו כן, תחת אברמוביץ' צ'לסי זכתה בחמש אליפויות אנגליה, חמישה גביעים, שלושה גביעי ליגה, פעמיים בליגה האירופית, והשנה גם בסופרקאפ האירופי ובגביע העולם למועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully