וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטי העשיר בעולם לא ירכוש את צ'לסי: "אין אמת בפרסומים"

דוברו של ג'ים רטקליף הבהיר כי אין בכוונתו השקיע בבלוז, אברמוביץ' ממתין לעדכון מהמיליארדר הנסיורג ויס. גם טוד בוהלי, מבעלי הדודג'רס, עשוי להגיש הצעה

תקציר: לוטון - צ'לסי 3:2/ספורט1

רומן אברמוביץ' אישר אתמול (רביעי) את הפרסומים על כך שבכוונתו להיפרד מצ'לסי והודיע שהמועדון עומד למכירה, ומאז התקשורת בממלכה גועשת. המיליארדר השווייצרי הנסיורג ויס אישר עוד לפני הודעתו של אברמוביץ' על כך שנעשתה אליו פנייה לרכוש את צ'לסי ואישר שהוא שוקל את האפשרות ויחליט תוך מספר ימים, אלא ששם נוסף שפורסם הבוקר באנגליה היה של ג'ים רטקליף, הבריטי העשיר בעולם שהונו מוערך בלמעלה מ-20 מיליון ליש"ט.

רטקליף כבר מחזיק בשני מועדוני ספורט, בניס הצרפתית ובלוזאן השוויצרית, הוא גם משמש נותן חסות לקבוצת אופניים ובנעל מניות בקבוצת מרצדס בפורמולה 1, ובבריטניה מיד העלו את שמו כמי שעשוי לרכוש את צ'לסי תמורת כ-3 מיליון ליש"ט, הסכום שעל פי הפרסומים ידרוש אברמוביץ' כדי להעביר את הבעלות.

רומן אברמוביץ' הבעלים של צ'לסי. GettyImages
מועמד אחד לרכישת צ'לסי ירק מהפרק. אברמוביץ'/GettyImages

דוברו של רטקליף הכחיש את האפשרות שהוא ירכוש גם את צ'לסי: "אין שום אמת בסיפורים", אמר בקצרה ל"רויטרס". בנוסף לויס, בממלכה מדוחים שרוכשים פוטנציאלי נוסף הוא האמריקאי טוד בוהלי, לו אחוזים בבעלות על קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס, שבשנה שעברה הוערך הונו בכארבעה מיליארד דולר.

אגב, בהודעתו של רומן אברמוביץ' הוא מסר כי יתרום את "הרווחים" מכירת המועדון לטובת קורבנות המלחמה באוקראינה, אלא שבתקשורת האנגלית, וגם בממשלה, ניסו להבין את פשר ההודעה. דמיאן הינדס, שר הביטחון הבריטי, הוא הבהיר: "לא הבנתי למה הוא התכוון, אפשר לפרש את זה במספר דרכים וזה לא יהיה נכון להתייחס למקרה באופן ספציפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully