וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוצע לי לרכוש את צ'לסי, רומן אברמוביץ' רוצה להיפטר ממנה"

המיליארדר השווייצרי הנסיורג ויס, "מהפילנתרופים המובילים בעולם", טען שנעשתה אליו פנייה בנושא: "לא אכנס לזה לבד, אבל אני יכול לדמיין את זה קורה". באנגליה דיווח: הבעלים ידרוש כשלושה מיליון ליש"ט

תקציר: צ'לסי - ליברפול 11:10 (גמר גביע הליגה)/ספורט1

ימים ספורים אחרי שרומן אברמוביץ' הודיע כי הוא מעביר את הבעלות על צ'לסי לידי נאמן ובצל הכחשת מקורבי האוליגרך והמועדון על כך שמדובר בצעד לקראת עזיבת הבלוז, הבוקר (רביעי) בעיתון השווייצרי "בליק" התפרסם ריאיון עם המיליארדר הנסיורג ויס, שטוען כי הוצע לו לאחרונה לרכוש את צ'לסי.

רומן אברמוביץ', בעלי צ'לסי. BEN STANSALL, GettyImages
"רוצה להיפטר מצ'לסי". רומן אברמוביץ'/GettyImages, BEN STANSALL

ויס בן ה-86, שווייצרי-גרמני שהונו מוערך בכ-5 מיליארד דולר על פי פורבס, סיפר בריאיון שהוא אחד מארבעה אנשים שהוצע להם לרכוש את צ'לסי מידי אברמוביץ' וכי הוא זקוק ל"ארבעה או חמישה ימים" כדי לחשוב על הרעיון ולקבל החלטה בנושא. ויס גם הבהיר כי אין באפשרותו לרכוש את המועדון לבדו וכי עבורו זו אפשרות רק אם הוא יהיה חלק מקבוצת רכישה.

מרבית הונו של ויס הגיע ממכירת החברה הרפואית שהייתה בבעלותו ב-2012 לחברת "ג'ונסון אנד ג'ונסון" תמורת כ-20 מיליארד דולר והוא מוגדר על ידי "פורבס" כ"אחד הפילנתרופים המובילים בעולם" לאחר שהשקיע קרוב ל-2 מיליארד דולר במטרות צדקה.

"אברמוביץ' רוצה להיפטר מצ'לסי וביום שלישי הוצע לי ולשלושה אנשים נוספים לרכוש את המועדון", המשיך ויס, "כרגע רומן מבקש יותר מדי עבור המכירה - אתם יודעים, צ'לסי חייבת לו כ-2 מיליארד ליש"ט, אבל לצ'לסי אין כסף שהוא לא של רומן. זה אומר שמי שירכוש את צ'לסי יצטרך לפצות את רומן. אני לא יודע מהו הסכום המדויק שהוא מבקש, אבל אני בהחלט יכול להתחיל לדמיין אותי בצ'לסי עם שותפים - אם ארכוש את צ'לסי, זה חייב לקרות יחד עם שישה או שבעה משקיעים נוספים".

יש לציין כי שעה קלה לאחר פרסום הריאיון בשווייץ, בכלי התקשורת באנגליה כבר החלו ליישר קו ודיווחו כי לחצים כבדים מופעלים על אברמוביץ' ושהוא יסכים למכור את המועדון תמורת כשלושה מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully