וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוביץ' לא מתכוון למכור את צ'לסי, זעם באנגליה: "הצהרה אומללה"

בעלי אלופת אירופה אמנם העביר את המועדון לידי נאמן, אך עשה זאת כדי לאפשר את פעילות הבלוז באופן שוטף ולהגן על הקבוצה מפגיעה אסטרטגית וכלכלית. באנגליה זועמים: "יש עדיין הרבה שאלות שצריך לענות עליהן. מה ההצהרה הזאת בכלל אומרת? זה כאילו כתוב בקוד"

תקציר: אברטון - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

צ'לסי תגיע הערב לאצטדיון וומבלי ותתמודד נגד ליברפול בגמר גביע הליגה, אבל ספק אם הבלוז ציפו שיממה לפני המשחק תצא הודעה דרמטית מצד הבעלים רומן אברמוביץ', שלמעשה העביר את המועדון לידי נאמן וזאת בעקבות החלטת הממשלה הבריטית להטיל הגבלות על האוליגרכים הקרובים ביותר לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין.

רומן אברמוביץ', בעלי צ'לסי. BEN STANSALL, GettyImages
לא מתכוון למכור את צ'לסי. רומן אברמוביץ'/GettyImages, BEN STANSALL

מעבר לכך שיוגבלו אמצעיו הכלכליים בממלכה, גם ספק גדול אם אברמוביץ' יוכל להגיע לאנגליה ולצפות מקרוב בקבוצתו בעקבות אותן הגבלות, ועל כן בהודעה רשמית שנמסרה מטעם הבלוז הצהיר אברמוביץ' כי המועדון עובר לידי נאמן כדי לא לפגוע בצ'לסי ולאפשר למועדון לשמור על ערכיו ולהמשיך להצליח במסגרות השונות - צ'לסי היא כזכור אלופת אירופה וגם בימים אלה מתמודדת על זכייה בכל התארים.

אמנם מדובר בצעד מאוד דרמטי מצד אברמוביץ', אבל כלי התקשורת באנגליה ששוחחו עם אנשי צ'לסי שמעו כי אין בכוונת הבעלים למכור את המועדון או להפסיק את תמיכתו, על אף שלא יוכל לקחת חלק פעיל בניהול לפחות בשלב זה. יתר על כן, הבהירו בצ'לסי כי הצעד של אברמוביץ' אינו נובע מתוך רצון למנוע את הטלת הסנקציות, אלא אך ורק כדי להגן על המועדון מפגיעה אסטרטגית וכלכלית.

כעת אברמוביץ' וצ'לסי גם ממתינים לראות אילו סנקציות יוטלו, ואם הן יהיו כאלה שימנעו ממנו להמשיך להשקיע במועדון. בצ'לסי גם מודים שיהיו כעת אנשי עסקים שונים שינסו לנצל את הסיטואציה כדי לרכוש את המועדון מידי אברמוביץ' ולמעשה יפנו ישירות לנאמן ולא אליו, אך עומדים על כך שהשדרה הניהולית, בתמיכת אברמוביץ', תמשיך להוביל את המועדון להצלחות.

מיקה ריצ'ארדס, שחקן העבר של מנצ'סטר סיטי שכיום משמש כפרשן, הגיב בצורה שמשקפת את התחושה של אוהדים רבים ואמר ב"סקיי ספורט" שלא ייתכן שהבעלים מצליח לחמוק מהקשר שלו עם הנשיא המושחת של רוסיה, ונשאר הבעלים של הקבוצה בזכות הליך פורמלי חסר משמעות. "אנחנו צריכים יותר מההצהרה הזאת", אמר ריצ'ארדס, "אחרי האסון שאנחנו רואים באוקראינה, פשוט לבוא ולהגיד שאתה נותן את הקבוצה לנאמן - אני חושב שזה אומלל. הם (צ'לסי) יכולים לעשות הרבה יותר מזה. יש עדיין הרבה שאלות שצריך לענות עליהן. מה ההצהרה הזאת בכלל אומרת? זה כאילו כתוב בקוד. כאילו, 'אנחנו לא אומרים לך מה באמת קורה, אבל תקרא ותבין לבד'". דעת הקהל נוטה כרגע נגד אברמוביץ', אחרי חקירה בבריטניה שמקשרת ישירות בינו לבין ולדימיר פוטין ו"השלטון המושחת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully