וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה, אברמוביץ' בהודעה דרמטית: מעביר את צ'לסי לנאמן

דרמה בצ'לסי. בעלי הקבוצה ב-20 השנים האחרונות, רומן אברמוביץ', הודיע שהוא לוקח צעד לאחור, ומעביר את צ'לסי לנאמן, על רקע מעמדו הבעייתי באנגליה בעקבות המלחמה באוקראינה וקשריו עם נשיא רוסיה פוטין

תקציר: צ'לסי - פלמייראס 1:2 (גמר אליפות העולם לקבוצות)/ספורט1

דרמה בצ'לסי. בעלי הקבוצה ב-20 השנים האחרונות, רומן אברמוביץ', הודיע שהוא לוקח צעד לאחור, ומעביר את צ'לסי לנאמן. ההערכה באנגליה היא שהבעלים, הנחשב מקורב לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, לקח צעד מקדים, על רקע מגבלות שהרשויות עומדות להציב בפניו בעקבות המלחמה ברוסיה.

באנגליה דווח ביממה האחרונה שעל אברמוביץ' האוליגרך יוטלו סנקציות כלכליות, וכניסתו למדינה תיאסר. "אברמוביץ' לא יוכל לשוב להתגורר בממלכה", נכתב אתמול ב"דיילי מייל", וזאת בעקבות הגדרתו כאחד מ"אנשי המפתח של נשיא רוסיה".

על פי ההערכות, אברמוביץ' לא יעזוב את המועדון, והוא לא יועמד למכירה. המהלך של אברמוביץ' הוא כדי להגן על המועדון ולשמור עליו מסנקציות אישיות נגד הרוסי, שעלולות לפגוע בקבוצה ובפעילותה.

רומן אברמוביץ' הבעלים של צ'לסי. GettyImages
רומן אברמוביץ' הבעלים של צ'לסי/GettyImages

בהודעה מטעם אברמוביץ' באתר הרשמי של צ'לסי נכתב היום (שבת): "במהלך 20 השנים שלי כבעלים של צ'לסי, תמיד ראיתי את תפקידי כאפוטרופוס של המועדון, שתפקידו להבטיח שנהיה מצליחים ככל שנוכל וכמו שאנחנו היום, כמו גם לבנות לעתיד, תוך כדי הפגנת ערכים חיוביים בקהילה שלנו. תמיד קיבלתי החלטות כשטובת המועדון לפני הכל. אני נשאר מחויב לערכים האלה. זו הסיבה שאני נותן היום לנאמנים של קרן הצדקה של צ'לסי את הניהול והטיפול של המועדון. אני מאמין שכרגע הם נמצאים בעמדה הטובה ביותר לדאוג לאינטרסים של המועדון, השחקנים, הצוות והאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully