וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מידלסברו הדהימה גם את טוטנהאם והדיחה אותה מהגביע האנגלי

הקבוצה מליגת המשנה שהדיחה את מנצ'סטר יונייטד עשתה זאת גם לאנטוניו קונטה עם 0:1 בהארכה בדרך לרבע הגמר. גם סיטי עלתה

תקציר: פיטרבורו - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי יצאו לדרך. אחרי שמחזיקת הגביע לסטר הודחה בסיבוב הקודם, כעת 16 קבוצות רוצות להיכנס לנעליה ולהניף את הגביע בסוף העונה בוומבלי. מידלסברו שהדהימה את מנצ'סטר יונייטד בשלב הקודם עשתה זאת הפעם לטוטנהאם עם 0:1 בהארכה, ועלתה על חשבון הקבוצה של אנטוניו קונטה לרבע הגמר. אחת הפייבוריטיות ללכת עד הסוף, מנצ'סטר סיטי, לא התקשתה לנצח בחוץ 0:2 את נועלת ליגת המשנה פיטרבורו ולהיות הראשונה שעולה שלב. קריסטל פאלאס גברה 1:2 על סטוק ועלתה גם כן לרבע הגמר.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים נגד פיטרבורו. רויטרס
הקפטן זינצ'נקו ושחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים העפלה לרבע הגמר/רויטרס

פיטרבורו - מנצ'סטר סיטי 2:0

אחרי ניצחון דחוק על אברטון בשבת ולקראת הדרבי נגד מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון והגומלין מול ספורטינג ליסבון ביום רביעי הבא בליגת האלופות, זכתה מנצ'סטר סיטי למפגש מאוד נוח מול פיטרבורו, המדורגת במקום ה-24 והאחרון בצ'מפיונשיפ שב-13 משחקיה האחרונים ניצחה פעמיים - ושני המשחקים היו בגביע. היום פיטרבורו הצליחה להקשות על האלופה במשך שעה, אבל אז סיטי העבירה הילוך והכריעה את ההתמודדות תוך שבע דקות. פיל פודן בישל בדקה ה-60 לריאד מחרז, בחלוף שבע דקות גם סידק שער לג'ק גריליש ששב מפציעה ושב להרכב והסיטיזנס היו הראשונים להבטיח מקום ברבע הגמר. בהרכב של פפ גווארדיולה פתח גם המגן האוקראיני אולכסנדר זינצ'נקו, שאף קיבל את סרט הקפטן מפרננדיניו לפני המשחק.

עוד בוואלה!

למפארד זעם: "גם הבת שלי בת ה-3 יכלה לראות שזה פנדל"

לכתבה המלאה
ג'יימס מדיסון קשר לסטר. רויטרס
עלה מהספסל וכבש. ג'יימס מדיסון/רויטרס

ליגה אנגלית: 0:2 ללסטר בברנלי

במשחק השלמה מהמחזור ה-22 בפרמיירליג, השיגו השועלים שלוש נקודות יקרות בזכות 0:2 משערים מאוד מאוחרים בברנלי, שפספסה הזדמנות לעלות מעל הקו האדום. ברנדן רוג'רס פתח ללא ג'יימס מדיסון שאינו כשיר במאת האחוזים ולסגל שלו חזר ג'יימי וארדי שלא נכלל בסגל ב-2022, אבל הם עלו מהספסל בחילוף כפול בדקה ה-73 והובילו את לסטר לניצחון: וארדי בישל למדיסון בדקה ה-82, החלוץ גם כבש בתוספת הזמן מבישול של הארווי בארנס ולסטר ניצחה לראשונה אחרי חמישה משחקים בליגה, מאז שהפתיעה את ליברפול. ברנלי נותרה מתחת לקו האדום והפסידה לראשונה אחרי שלושה משחקים.

צפו בדרמה הגדולה: מידלסברו הדיחה את טוטנהאם

תקציר: מידלסברו - טוטנהאם 0:1/ספורט1
שחקן מידלסבורו ג'וש קוברן. Stu Forster, GettyImages
קוטלת הענקית מהצ'מפיונשיפ לא עוצרת. קוברן חוגג/GettyImages, Stu Forster

מידלסברו - טוטנהאם 0:1 (בתום הארכה)

הקבוצה מהמקום השמיני בליגת המשנה מחוללת עוד הפתעת ענק בגביע האנגלי, וכעת מדיחה את החבורה של אנטוניו קונטה, שעד לעונה זו החזיק במאזן מושלם במפעל. הספרס לא היו מדויקים ולא הצליחו להשיג שער במהלך 90 הדקות, אך גם ניצלו לא אחת מהמתפרצות של מידלסברו. בהארכה כבש המחליף ג'וש קוברן לטובת המארחת בסיום התקפה נפלאה שכללה צירופי מסירות וסיומת נפלאה (107). טוטנהאם לא הצליחה להשיג את שער השוויון וסיימה את דרכה בגביע כבר בשמינית הגמר.

תוצאות נוספות בשמינית הגמר:

קריסטל פאלאס - סטוק 1:2
לפאלאס: צ'יקו קויאטה (53), יירו רידוולד (82). לסטוק: ג'וש טימון (58).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully