וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד זעם: "גם הבת שלי בת ה-3 יכלה לראות שזה פנדל"

מאמן אברטון לא הבין את ההחלטה שלא להעניק לקבוצתו פנדל על נגיעת יד בהפסד למנצ'סטר סיטי, למרות בדיקת ה-VAR, ורמז: זה נראה יותר מסתם טעות

תקציר: אברטון - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

מאמן אברטון פרנק למפארד הגיב בזעם אחרי הפסד קבוצתו 1:0 לאלופה מנצ'סטר סיטי אתמול (שבת), שהותיר את קבוצתו מסובכת באזור הקו האדום. סיטי ניצחה משער של פיל פודן בדקה ה-82, אבל למפארד לא הבין איך כמה דקות לאחר מכן לא נשרק פנדל נגד סיטי, למרות נגיעת יד ברחבה של רודרי. הכדור ניתז לידו של רודרי, כשההסבר של השופטים ושופטי המסך הוא שהכדור פגע בחלק של שרוול החולצה - בעוד "יד" נחשבת רק לחלק שמתחת לשרוול. שופטי המסך היו אלה שהחליטו שאין פנדל, והשופט לא נדרש לבדיקה.

החלטת VAR במשחק של אברטון מול מנצ'סטר סיטי: אין פנדל. רויטרס
החלטת VAR במשחק של אברטון מול מנצ'סטר סיטי: אין פנדל/רויטרס
שחקן מנצ'סטר סיטי רודריגו נוגע ביד במשחק מול אברטון. רויטרס
שחקן מנצ'סטר סיטי רודריגו נוגע ביד במשחק מול אברטון/רויטרס

"הייתי רגוע, לא כעסתי", אמר למפארד, "רציתי לדעת אם היה נבדל בתחילת המהלך, אבל נאמר לי שלא. הם הלכו ל-VAR, ואחרי שתי דקות של בדיקה החליטו לא לתת פנדל למרות שהכדור פגע לו ביד, בצורה לא טבעית. הבת שלי בת ה-3 יכולה לראות שזה פנדל.

"אנחנו נאבקים בתחתית, והם נאבקים בצמרת, וזו החלטה קלה לתת את הפנדל. אני לא יודע מה קרה שם בתהליך. טעות זה כשאתה עושה משהו לא נכון, ואין לך זמן לחשוב על זה. אבל היו להם שתי דקות לעכל שהייתה שם יד. אם ה-VAR אומר שהוא לא בטוח, אז לך תבדוק. במקרה הטוב, זה חוסר יכולת. אם לא, מישהו פה צריך לספק הסברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully