וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה הושעתה מפלייאוף המונדיאל, פולין עלתה אוטומטית לגמר

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 22:13

פיפ"א הדיחה את הרוסים, הפולנים יפגשו את שבדיה או צ'כיה בקרב על כרטיס לקטאר. המשחק בין אוקראינה לסקוטלנד נדחה ליוני

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

* פיפ"א הודיעה באופן רשמי כי רוסיה הושעתה ממשחקי הפלייאוף על עלייה למונדיאל. לפיכך, פולין, שהייתה אמורה לפגוש את הרוסים, עלתה אוטומטית לגמר הפלייאוף ותפגוש את המנצחת במפגש בין שבדיה לבין צ'כיה.

* פיפ"א אישרה רשמית כי יידחה משחק פלייאוף העלייה למונדיאל בין נבחרות סקוטלנד לאוקראינה לבקשת האוקראינים בעקבות הפלישה הרוסית לארצם, וכעת נערכים דיונים על קביעת תאריך חדש למשחק שייערך ככל הנראה בחלון הנבחרת בחדש יוני במקום ב-24 במרץ. מכיוון שמדובר בחצי גמר פלייאוף העלייה למונדיאל, המשמעות היא שהמנצחת בין נבחרות אוסטריה לוויילס תיאלץ גם כן להמתין עד חודש יוני כדי לדעת את זהות היריבה במשחק על הכרטיס האחרון לגביע העולם בקטאר. הגרלת שלב הבתים לגביע העולם תיערך כבר בתחילת חודש אפריל, עוד לפני שתתבהר תמונת העולות המלאה, והמונדיאל ייצא לדרך בנובמבר 2022.

שחקני נבחרת אוקראינה, תמונה קבוצתית, שמינית גמר יורו 2020. רויטרס
אוקראינה בעיצומו של קרב חשוב יותר מהמונדיאל/רויטרס

* הפרמיירליג הודיעה כי השעתה את הסכם זכויות השידור שלה עם "אוקו ספורט", הגוף שמשדר את ברוסיה את משחקי הליגה. ההחלטה תיכנס לתוקף באופן מיידי, ובנוסף על כך הליגה תתרום מיליון יורו לטובת סיוע הומניטרי לאוקראינה.

* אוהדי הפועל פתח תקוה ניצלו את משחק הבית אתמול נגד בית"ר תל אביב/בת ים כדי לאסוף ציוד סיוע הומניטרי לפליטים ולנפגעים מהמלחמה באוקראינה. במועדון אישרו שהאוהדים תרמו ציוד בכ-100 ק"ג.

* שחקן נבחרת גאורגיה, דביט חוצ'ולבה, איבד את חמו במלחמה האכזרית שמתחוללת באוקראינה. חוצ'ולובה שיחק באוקראינה בשנים 2015-2021, תחילה בצ'רנומורץ אודסה ולאחר מכן בשחטאר דונייצק, ושם פגש את מי שהפכה לאשתו. אביה נהרג בעיר המופצצת חרקיב. בקיץ 2021 חוצ'ולבה עבר לפ.צ קופנהגן, שאתמול הודיעה: "כל הפוקוס והאנרגיה שלנו נתונים כעת לתמיכה בדביט ומשפחתו ונעשה הכול כדי לסייע לו בימים הקשים הללו".

* מאמן שריף טירספול, יורי ורנידוב, שחזר למולדתו לפני כשבוע כדי להצטרף לכוחות הלוחמים, עזב את הבסיס בו שהה ומשתתף בקרבות ליד זפוריז'יה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully