וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "העפלה לליגת האלופות תהיה שווה כמו זכייה באליפות"

מאמן טוטנהאם לאחר ה-0:5 על אברטון: "אנחנו חזקים יותר מאז שהגעתי". שרינגהאם ממליץ לקיין לעזוב, למפארד משוכנע בסיכויי הטופיז להישאר בליגה

תקציר: טוטנהאם - אברטון 0:5/ספורט1

לאחר ההפסד של טוטנהאם בברנלי לפני כשבועיים, המאמן אנטוניו קונטה אמר שיכול להיות שהוא לא האיש המתאים למשימה, פיזר רמזים על עזיבה אפשרית וזכה ליכולת מרשימה משחקניו כעבור שלושה ימים ב-0:4 על לידס. בשבוע שעבר טוטנהאם שוב הובכה כשנכנעה 1:0 למידלסברו והודחה מהגביע האנגלי, וגם אתמול (שני) התרנגולים הציגו תגובה יוצאת דופן כשדרסו 0:5 את אברטון.

"נשארו לנו 12 משחקים עד תום עונת הפרמיירליג ואמרתי לשחקנים שהגיע הזמן שהם יקחו אחריות", אמר קונטה במסיבת העיתונאים כשנשאל על הסיכוי לסיים במקום הרביעי, "אני חושב שאנחנו חזקים יותר עכשיו לעומת הזמן שהגעתי למועדון, צירפנו בינואר שני שחקנים שבזכותם אנחנו תחרותיים יותר ואנחנו בהחלט יכולים להילחם על המקום הרביעי וזו שאיפה שאנחנו לא מסתירים אותה. מבחינתנו, במצב הקיים, להשיג את הכרטיס לליגת האלופות יהיה שווה לזכייה באליפות".

הארי קיין חלוץ טוטנהאם. רויטרס
גם שרינגהאם חושב שהוא צריך לעזוב. הארי קיין/רויטרס

כשקונטה הגיע ללונדון הוא סיפר עד כמה הוא מצפה לעבוד מול הארי קיין, שבארבעת המשחקים האחרונים בליגה הבקיע חמישה שערים וגם בישל. אתמול קיין כבש צמד והגיע ל-176 שערים, כך שעקף את תיירי הנרי בטבלת כובשי השערים בפרמיירליג בכל הזמנים.

כזכור, לאחר ההדחה מהגביע בשבוע שעבר שוב עלו בממלכה תהיות לגבי עתידו של קיין, ששוקל אם להישאר בטוטנהאם בעונה הבאה או שמא עדיף לו לנסות לעבור למועדון גדול יותר בניסיון לזכות בתואר ראשון בקריירה, וגם הבוקר היה זה נושא שעלה לכותרות. "הארי קיין חייב לעזוב", אמר חלוץ העבר טדי שרינגהאם, "יש לו עוד חמש שנים לשחק ברמה הכי גבוהה בעולם ואם היו מבקשים ממני לייעץ לו, הייתי אומר לו שהוא צריך לשחק כל שנה בליגת האלופות ולהתחרות על כל התארים - ובשביל זה הוא צריך לעזוב לדעתי".

מנגד, אברטון של פרנק למפארד הושפלה כהוגן ונותרה במקום ה-17 בפרמיירליג, מרחק נקודה אחת בלבד מברנלי שמתחת לקו האדום. בעקבות החמישייה, לאברטון כעת גם הפרש שערים פחות טוב משל ברנלי ולמשחק ביום ראשון נגד וולבס היא עלולה להגיע כשהיא במקום ה-18 המוביל לצ'מפיונשיפ.

מאז מונה למפארד למאמן הטופיז בסוף חודש ינואר, הוא הפסיד ארבעה מחמשת משחקי הליגה שניהל ובליברפול בהחלט חוששים מירידת ליגה ראשונה מאז 1954. עם זאת, למפארד בטוח בעצמו ובשחקניו: "אני משוכנע לגבי הסיכויים שלנו להצליח, אבל זה לא אומר דבר. לא הגעתי לכאן עם שרביט קסמים, אבל הגעתי לכאן כי אני בטוח בסיכויי הקבוצה להצליח, לא מפחד וכבר מצפה לשני משחקי הבית הבאים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully