וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההדחה מהגביע: הארי קיין שוקל מחדש את עתידו בטוטנהאם

קרוב לשנה אחרי שדרש להשתחרר למנצ'סטר סיטי ונתקל בסירוב, ב"איבנינג סטנדרד" דווח שההפסד המביך למידלסברו העלה ספקות באשר להמשך דרכו של הכוכב

תקציר: מידלסברו - טוטנהאם 0:1/ספורט1

טוטנהאם רשמה מבוכה גדולה נוספת אתמול (שלישי) כאשר הפסידה בהארכה 1:0 למידלסברו מליגת המשנה וסיימה את דרכה בגביע האנגלי בשלב בשמינית הגמר, אבל מעל הכל היה זה הפסד שקבע סופית כי טוטנהאם תסיים גם את עונת 2021/22 ללא תואר.

בשבוע שעבר, אחרי שטוטנהאם הפסידה לברנלי בליגה, טען המאמן אנטוניו קונטה שאולי הוא לא האיש המתאים לתפקיד ושהוא לא רגיל להפסיד כל כך הרבה משחקים, אלא שאתמול הוא נכנע בפעם השביעית ב-13 המשחקים האחרונים שערכו התרנגולים בכל המסגרות בשנת 2022 - קבוצת הפרמיירליג היחידה שהפסידה יותר משחקים בשלושת החודשים הללו היא ברנטפורד.

חלוץ טוטנהאם הארי קיין. Clive Brunskill, GettyImages
המשחק שיוביל לפרידה? הארי קיין מתקשה להאמין/GettyImages, Clive Brunskill

לכן, כמעט שנה אחרי שהממלכה סערה ובכלי התקשורת הצהירו שוב ושוב על רצונו של הארי קיין לעזוב את טוטנהאם לטובת מנצ'סטר סיטי כדי לזכות בתארים ראשונים בקריירה, בבריטניה שוב תוהים אם קיין ירצה להמשיך בקבוצה. ב"איבנינג סטנדרד" פורסם הבוקר שההדחה מהגביע, עבורו של קיין זהו תואר נוסף שבו הוא כבר לא יזכה, בהחלט ערערה אותו ועשויה לגרום לו לחשוב מחדש על עתידו.

חוזהו של קיין יסתיים רק ביוני 2024 ואחרי שבקיץ האחרון טוטנהאם סירבה בתוקף למכור אותו, על אף שמנצ'סטר סיטי הגישה עבורו ארבע הצעות שונות שמוערכות בכ-100 מיליון ליש"ט כל אחת, לא מן הנמנע שהפעם התרנגולים יעתרו לבקשת קיין, אם תהיה כזו ובהנחה שיוגשו עבורו הצעות בהתאם. חשוב לציין כי גם עתידו של המאמן אנטוניו קונטה עשוי להיות מושפע מכך, כי ספק אם האיטלקי יסכים להישאר ללא הכוכב הכי גדול שלו, וכנ"ל באשר לקיין אם קונטה יחליט לעזוב כפי שכבר רמז אחרי ההפסד לברנלי.

מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה עם החלוץ הארי קיין. Stu Forster, GettyImages
כל אחד גם ישפיע על עתידו של השני. קיין וקונטה/GettyImages, Stu Forster

טוטנהאם לא זכתה בתואר מאז שהניפה את הגביע האנגלי ב-1991, ואילו קיין, שבקיץ יחגוג את יום הולדתו ה-29, מעולם לא זכה בתואר ובעבר הצהיר כי עד תום הקריירה הוא שואף לזכות בתואר משמעותי, כך שבטוטנהאם בהחלט חוששים שהתרחיש של קיץ 2021 יחזור על עצמו ושקיין ידרוש להימכר לקבוצה בכירה יותר במטרה להגשים את רצונותיו.

מקורבים לחלוץ סיפרו ל"סטנדרד" שקיין היה נלהב מהגעת אנטוניו קונטה ואמר להם שזכייה בגביע האנגלי בהחלט יכולה לסלול את הדרך לתארים נוספים, אך כעת הם תוהים כיצד יגיב החלוץ להדחה הכואבת ואם הדבר ישפיע על רצונו להישאר בטוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully