וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות במקסיקו מתעקשות: אנחנו לא מסתירים מידע, אף אוהד לא נהרג

יומיים אחרי הלינץ' המחריד, מושל קטרארו מגיב לשמועות: "אומרים שאנחנו מסתירים את המתים, אבל זה בלתי אפשרי". אחד האוהדים איבד את עינו, והאם המתקפה תוכננה על ידי חברי קרטל?

אוהדים מתעמתים עם משטרת ישראל מחוץ לאצטדיון בלומפילד/דוברות משטרת ישראל

כמעט יומיים חלפו מאז הלינץ' המחריד בקרטארו, ובמקסיקו מתעקשים: לא היו הרוגים בתקריות, ורוב האוהדים שאושפזו שוחררו ללא נזק משמעותי. תמונות וסרטונים מהאירועים מציגים תמונה אחרת, ולפי הערכות לא רשמיות מספר ההרוגים נע בין 17 ל-30, אבל ברשויות מוסרים מידע שונה בתכלית.

לפי מושל קרטארו מאוריסיו קורי, "האחריות שלי היא להגיד את האמת, ורק את האמת. אני מבטיח שאף אוהד לא נהרג בתקריות, למרות שמדובר בנס. מדהים שזה נגמר ללא מתים, אבל זו האמת לאמיתה".

קורי טוען ש-26 פצועים בסך הכל אושפזו בבתי חולים באיזור, וכי 19 מהם כבר שוחררו ללא פגיעות משמעותיות. יחד עם זאת, שלושה פצועים עדיין מאושפזים במצב קשה, ופצוע נוסף איבד את עינו כתוצאה מהמתקפה האלימה.

"גם הפצועים שמוגדרים במצב קשה לא נמצאים בסכנת חיים. הפצוע שאיבד את עינו הוטס מקרטארו למקסיקו סיטי בניסיון להציל את הראייה שלו, אבל לצערי נראה שזה לא צלח".

אוהדים רבים ממשיכים להאמין שהדיווחים של קורי ושל גורמים מוסמכים במחוז קרטארו לא אמינים, אבל הוא טוען ש"אי אפשר להסתיר אנשים מתים. זה מגוחך, ופוגע בכבוד שלנו. זה מכעיס אותי באופן אישי".

בקרטארו טוענים שלמתקפה ביציעים אחראים למעשה חברי קרטל, ולא אוהדים "אמיתיים" של הקבוצה. לדבריו המנהל הטכני של הקבוצה אדולפו ריוס, "בגלל האופן שבו הכל התחיל, בגלל שהכל קרה בדקה אחת, ברור לי שכל זה תוכנן מראש. לא היה פה שום דבר מקרי".

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully