וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות חוליגנים וילד מפוחד אחד: התמונה קורעת הלב ממשחק הדמים במקסיקו

אמהות שפושטות לילדיהן את החולצה כדי שיינצלו, אוהדים מוטלים על הרצפה ללא הכרה ואולטראס "יותר אכזרי מצבא רוסיה": התמונות המחרידות ממקסיקו גרמו לזעזוע בכל רחבי המדינה, ולדרישה חצופה אחת

אוהדים מתעמתים עם משטרת ישראל מחוץ לאצטדיון בלומפילד/דוברות משטרת ישראל

במקסיקו עוקבים באימה וחשש אחרי ההתפתחויות בעקבות התגרה האלימה במשחק הליגה הבכירה בין קרטארו לאטלס. לפי גורמים רשמיים, לפחות 22 אוהדים נפצעו ושניים מהם נותרו במצב קריטי בתקריות האלימות שניצתו בתחילת המחצית השנייה, וגרמו להפסקת המשחק בדקה ה-62.

גורמים רשמיים במקסיקו מתעקשים שנכון לעכשיו לא זוהתה אף גופה באצטדיון ובסביבתו, זאת למרות שסרטונים ותמונות מהזירה מראות אחרת, כביכול, ומציגים תיעוד של אוהדים שוכבים חסרי הכרה. בחלק מכלי התקשורת במקסיקו דווח על מספר דו ספרתי של הרוגים, אבל במשטרת קרטארו עדיין מתעקשים שידוע להם על פצועים בלבד.

התקיפה מיוחסת לארגון האולטראס של אוהדי קרטארו, הנחשבים לאלימים ביותר. בתיעוד מהאצטדיון ומחוצה לו הם נראים רודפים אחר כל אוהד עם סממנים חיצוניים שמסגירים את אהדתו לאטלס - כולל נשים וילדים - מפשיטים אותם ומכים אותם באכזריות בלתי נתפסת. "הם יותר אכזריים מצבא רוסיה", כתבו ב"אס" הספרדי.

אחד הסרטונים הנצפים ביותר מהאירוע תיעד משפחה של אוהדי אטלס שנראים נסים על נפשם מאוהדי הקבוצה הביתית. ברגע של תושייה, נראית אם המשפחה פושטת לבנה הצעיר את החולצה של אטלס, כדי למנוע מאוהדי קרטארו לזהות אותו כאויב.

עוד בוואלה!

מחריד: דיווחים על 17 הרוגים בקטטות בין אוהדים בזמן משחק במקסיקו

לכתבה המלאה

בכל רחבי מקסיקו הזדעזעו מהתמונות הקשות, ובאופן מיידי הוחלט על דחיית כל שאר משחקי המחזור בליגה הבכירה. באופן מפתיע, הנהלת קרטארו פנתה לליגה וביקשה לחדש את המשחק מחר, במטרה להביא לסיומו, אך "הדרישה החצופה" נדחתה במהירות על ידי נשיא הליגה מיקל אריולה.

אריולה הביע זעזוע מהתקרית, אבל סירב להאנשים את מחנות האוהדים, והודיע כי מי שייענש הם מנהלי האצטדיון ש"כוח האבטחה שהביאו לאצטדיון היה מגוחך".

גם שחקן העבר רפא מארקס, שהחל את הקריירה במדי אטלס, גינה את התקריות האלימות ואמר: "לצערי, קורים דברים מחרידים במדינה שלי, בענף שלי. האוהדים האלה צריכים להיכנס לכלא ולא לצאת משם לעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully