וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ארלינג הולאנד רוצה לעבור לברצלונה בעונה הבאה"

ב"ספורט" נטען שחלוץ דורטמונד מעוניין לעבור לקטלוניה, במועדון ינסו לגייס כ-250 מיליון יורו. הנשיא ז'ואן לאפורטה בריאיון: "הייתי מפטר את קומאן מוקדם יותר"

תקציר ניצחונה של ברצלונה 2:4 על נאפולי/ספורט1

יממה אחרי שבממלכה פורסם על כך שארלינג הולאנד צפוי בקרוב מאוד להודיע היכן בכוונתו לשחק בעונה הבאה, ועל אף שנראה היה שהאופציות הן ריאל מדריד או מנצ'סטר סיטי, היום (שלישי) פורסם ב"ספורט" הקטלאני שבברצלונה קיבלו מסרים חיוביים מצד הולאנד וסוכנו מינו ראיולה ושלמעשה הכל תלוי בסיכויי המועדון לגייס כ-250 מיליון יורו עבור החתמתו.

ארלינג הולאנד, מינו ראיולה. רויטרס
בקטלוניה מאמינים שהם רוצים לברצלונה. ראיולה והולאנד/רויטרס

לפי הפרסום, מקורבים לשחקן אישרו כי ארלינג וסביבתו מעוניינים לעבור לברצלונה בעונה הבאה לאחר שהשחקן התרשם מהתכניות ארוכות הטווח של המועדון וגם מהאפשרות להתאמן תחת צ'אבי, אולם ברצלונה תצטרך לגייס לשם כך כ-250 מיליון יורו - 75 מיליון יורו עבור רכישתו מבורוסיה דורטמונד בקיץ ושאר הסכום לתשלום שכרו ועמלות שונות.

עוד בוואלה!

ברצלונה עם 11 משחקי ליגה ללא הפסד, טורס: "צ'אבי שינה את הקבוצה"

לכתבה המלאה
נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה. רויטרס
שנה עמוסה. לאפורטה/רויטרס

עוד לפני הפרסומים על הולאנד, נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה שמסכם בימים אלה שנה מאז שהחל את הקדנציה השנייה שלו בתפקיד, התראיין לכבוד המאורע לאתר הרשמי של המועדון וסיפק כמה ציטוטים מעניינים בנוגע לצ'אבי, רונאלד קומאן וליאונל מסי.

"זו הייתה אחת השנים העמוסות בחיי, קרו הרבה דברים והקדנציה הזו שונה לחלוטין מהקודמת", אמר לאפורטה בפתח דבריו, "הפחתנו בהוצאות השכר, זה היה חשוב. המספרים היו לא הגיוניים והגענו למספרים אליהם שאפנו להגיע. המצב הכלכלי משתפר, עצרנו את מה שלא היה טוב ואנחנו משתקמים".

ללאפורטה לא היה ספק בנוגע לדבר הטוב ביותר שקרה בשנה האחרונה במועדון: "העבודה של צ'אבי, הוא שינה את המנטליות של הקבוצה ואת המהות שלה. לקטאלנים יש שוב תקווה. יש שחקנים שהם ההווה אבל גם העתיד. המטרה היא לבנות קבוצה שתחזיק מעמד הרבה שנים, תשחק טוב ותזכה בהרבה תארים".

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. Soccrates Images, GettyImages
לאפורטה היה בספק כבר בסיום העונה שעברה. קומאן/GettyImages, Soccrates Images

כזכור, קשר העבר החליף בתפקיד את רונאלד קומאן, ומאז ברצלונה עלתה ממרכז הטבלה למקום השלישי בזכות יכולת מצוינת. עם זאת, לאפורטה התבקש להתייחס גם לרגעים הרעים שהיו העונה, תחת המאמן ההולנדי: "כשהעונה שעברה הסתיימה היו לי ספקות בנוגע להמשך דרכו ואמרתי לו את זה. הוא רצה להמשיך ומתוך כבוד אליו נתנו לו עוד הזדמנות. ניסינו, אבל דברים לא הלכו טוב והיינו צריכים לקבל עוד החלטה כואבת. הייתי מפטר אותו קודם לכן. הייתי מקשיב לאינטואיציה שלי".

אך עם כל הכבוד לקומאן וצ'אבי, הרגע הכי משמעותי בשנה האחרונה היה ללא ספק העזיבה של השחקן הגדול בתולדות המועדון, ליאונל מסי, שלא היה יכול לחתום על חוזה חדש ומקוצץ בשל המצב הכלכלי הרעוע של הקבוצה: "ההחלטה על מסי הייתה העצובה כולן. לא רציתי לקבל את ההחלטה הזו, אך אני לא מצטער. שמנו את המועדון מעל הכל, גם מעל השחקן הטוב ביותר. היה נראה שלא נשאר כלום אחרי שהוא עזב, אבל ההיסטוריה של ברצלונה נמשכת ובזכות העבודה הקשה וההחלטות הנכונות הצלחנו לחזור למסלול ההצלחות".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
ההחלטה העצובה מכולן. מסי ביום הפרידה מברצלונה/רויטרס

יחד עם יובנטוס והיריבה המרה ריאל מדריד, ברצלונה עדיין לא הרימה ידיים בנוגע לסופרליג, ומבחינתו של לאפורטה, עדיין יש אפשרות שהחזון שלהם יהפוך למציאות: "אנחנו עושים פעולות משפטיות כדי להפוך את הסופרליג לבר קיימא וחוקי, אנחנו צריכים לשנות את המנטליות של אופ"א".

אמנם קיליאן אמבפה צפוי לעבור ליריבה ריאל מדריד, אך ברצלונה עדיין מוזכרת ברשימת המועמדות להחתים את השחקן המבוקש הנוסף - ארלינג הולאנד. "לא יכול להגיד עליו כלום כי המחיר ממשיך לעלות" אמר לאפורטה, "אנחנו מתכוונים להתחזק בכל העמדות. אם נחתים שחקנים, אז אחרים יצטרכו לעזוב, כרגע אנחנו מרוצים מהסגל שיש לנו, הוא תחרותי".

לסיכום, לאפורטה אף סיפר על ההסכם המתגבש בין ברצלונה לספוטיפיי: "אנחנו בדרך הנכונה להסכם, אופטימיים, אבל זה עדיין לא נחתם. ההסכם יכלול את האצטדיון ואת המדים של הקבוצה. יהיה נחמד לקשר את ברצלונה למוזיקה".

בחודש יוני יסגור גם ג'ורדי קרויף שנה לחזרתו לברצלונה, ועל פי הפרסומים בספרד הוא עשוי בקרוב להשתדרג לתפקיד בכיר יותר וימונה רשמית למנהל המקצועי של המועדון. בימים אלו גם אייאקס מנסה להחזירו כדי שיחליף את אדווין ואן דר סאר, אולם קרויף צפוי להישאר בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully