וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה זועמת על החלטת היורוליג: "הקואליציה של מכבי תל אביב ניצחה"

שלושה ניצחונות על יריבות רוסיות יימחקו לטורקים, שמתקשים להשלים עם הגזירה ותוקפים את קברניטי הליגה. ואיך חולקה ההצבעה?

תקציר: חלק א' של הריאיון עם עודד קטש בתכנית "סערה בממלכה"/ספורט1

פנרבחצ'ה זועמת בעקבות ההחלטה של היורוליג למחוק את התוצאות של הקבוצות הרוסיות שהושעו מהליגה. המפסידה הגדולה כתוצאה מההסדר היא פנרבחצ'ה, ששלושה ניצחונות שלה מול יריבות רוסיות יימחקו ותישאר במקום ה-10 בטבלה.

במועדון טענו אמש (שני) כי מי הגורם המניע מאחורי ההחלטה השנויה במחלוקת היא הנהלת מכבי תל אביב, והפנתה כלפיה אצבע מאשימה. "אם היורוליג מחויבת על פי חוק להעמיד כל החלטה להצבעה של בעלי המניות, אין צורך למנות מנכ"ל, די בדובר", תקפו בפנר. "עד אתמול דיברו מאחורי הקלעים שהפרשה תוסדר באמצעות אחוזי ניצחונות, אבל היום הקואליציה של מכבי תל אביב ניצחה".

קינן אוואנס שחקן מכבי תל אביב מול פנרבחצ'ה. אודי ציטיאט
יש מרוויחות ויש מפסידות. קינן אוואנס מול פנרבחצ'ה/אודי ציטיאט
טבלת היורוליג לאחר מחיקת הרוסיות. אהרל'ה ויסברג, צילום מסך
כך תיראה הטבלה אחרי ההחלטה/צילום מסך, אהרל'ה ויסברג

מכבי תל אביב, כידוע, היא אחת המרוויחות העיקריות מההסדר שנקבע. הצהובים הפסידו שלושה משחקים מול יריבות רוסיות וניצחו פעם אחת בלבד, כך שבעקבות ההחלטה הם טיפסו למקום השביעי בטבלה, חמישה מקומות מעל מיקומם המקורי.

לפי דיווחים בטורקיה, מבין 13 קבוצות שהשתתפו בהצבעה, שבע הצביעו בעד מחיקת התוצאות - מכבי תל אביב, אנאדולו אפס, צסק"א מוסקבה, באיירן מינכן, אולימפיאקוס, באסקוניה וז'לגיריס קובנה. לעומת זאת, וילרבאן, ברצלונה, מילאנו, פנאתינייקוס, ריאל מדריד ופנרבחצ'ה הצביעו בעד שיטת האחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully