וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר גדול באירופה: שנגליה עזב את צסק"א וחתם בווירטוס בולוניה

הגאורגי שוחרר וחבר אל האקט בארץ המגף: "חבל שסיבת העזיבה שלי לא קשורה לכדורסל". גם פוגטמן יצטרף? בסגל חסר, הרוסים הביסו את סראטוב במשחק הראשון מאז שהחלה המלחמה

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

הקבוצות הרוסיות ממשיכות להיפגע בעקבות הפלישה של המדינה לאוקראינה: אחרי שהזרים של אותן קבוצות עזבו את רוסיה באופן המיידי, כמה שחקנים בכירים הפכו את הפרידה לקבועה. אחרי שדניאל האקט עבר מצסק"א מוסקבה לווירטוס בולוניה, היום (שני) הודיעה המעצמה הרוסית כי טוקו שנגליה שוחרר מחוזהו בקבוצה, ומיד לאחר מכן בולוניה הכריזה על צירופו.

שנגליה, שהצטרף לפני עונה וחצי לקבוצה הרוסית ומחזיק בחוזה עד 2023, ישלם בעצמו את הבייאאוט שישחרר אותו מהקבוצה. הגאורגי הצטרף למילוש תאודושיץ', מרקו בלינלי והאקט בפרוייקט השאפתני בארץ המגף, יממה לפני סיום מועד ההעברות ביורוקאפ.

כזכור, הצטרפותו של שנגליה לצסק"א עוררה ביקורות רבות, לאור העובדה שהקבוצה מזוהה עם הצבא האדום, שנלחמה מול מדינתו של הגאורגי ב-2008. "טוקו התמודד עם הביקורות בגבורה", אמר נשיא המועדון אנדריי ואטוטין בהודעת הפרידה, "הוא משמש דוגמא לדור הצעיר מבחינת מקצוענות וגישה לעמיתים, יריבים ולמדינה שלו. אני בטוח שהרבה קבוצות חולמות עליו, ואני מאחל לו לככב בקבוצה החדשה ולהצליח". הגאורגי אמר כי "חבל שסיבת העזיבה שלי לא קשורה לכדורסל, אבל בחיים צריך לקבל החלטות, וזה מה שעשיתי".

מי שגם כן עזב את צסק"א ונמצא על הכוונת של בולוניה הוא הסנטר הגרמני יוהאנס פוגטמן, שכרגע מוגדר כשחקן חופשי.

עוד בוואלה!

במכבי תל אביב לא התרגשו מהניצחון: "צריכים לשפר את העקביות"

לכתבה המלאה
יוהאנס פויגטמן שחקן צסק"א מוסקבה. Sonia Canada, GettyImages
גם הוא יגיע לבולוניה? פויגטמן/GettyImages, Sonia Canada

במקביל להודעה על הפרידה מהגאורגי, צסק"א ערכה את משחקה הראשון מאז פריצת המלחמה במסגרת ה-VTB מול סראטוב הרוסית. הקבוצה של דימיטריס איטודיס הגיע כמובן עם סגל חסר, שפרט לניקולה מילוטינוב כלל רק שחקנים מקומיים, חלקם מקבוצת המילואים של הקבוצה. עם זאת, צסק"א לא התקשתה וניצחה 86:102 אחרי שאלכסיי שבד הוביל אותה עם 32 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully