וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאותיהן של הרוסיות יימחקו, מכבי תל אביב במקום השביעי ביורוליג

7.3.2022 / 19:36

הקבוצות הכריעו באופן סופי בהצבעה: אם וכאשר צסק"א, זניט וקאזאן יורחקו מהמשך העונה, כל משחקיהן יבוטלו רטרואקטיבית. הצהובים מזנקים חמישה מקומות לעמדת זינוק מצוינת לפלייאוף

תקציר: חלק א' של הריאיון עם עודד קטש בתכנית "סערה בממלכה"/ספורט1

עכשיו זה סופי: קבוצות היורוליג הכריעו כי אם וכאשר הקבוצות הרוסיות יורחקו מהמשך העונה, כל תוצאותיהן יימחקו ויבוטלו. כך נקבע בהצבעה שנשלחה הערב (שני) להנהלת הליגה, וההצעה להותיר את התוצאות על כנן ולפעול על פי שיטת אחוזי ניצחונות ירדה מהפרק.

מבחינתה של מכבי תל אביב מדובר בבשורה טובה. בזכות ההחלטה הזאת, ו"הודות" לעובדה שהיא ניצחה רק באחד מארבעת משחקיה נגד צסק"א מוסקבה, זניט סנט פטרסבורג ואוניקס קאזאן, האלופה הישראלית תזנק מהמקום ה-12 למקום השביעי בטבלה, וסיכוייה להתברג בפלייאוף נראים גבוהים במיוחד.

טבלת היורוליג לאחר מחיקת הרוסיות. אהרל'ה ויסברג, צילום מסך
טבלת היורוליג לאחר מחיקת הרוסיות/צילום מסך, אהרל'ה ויסברג

הצהובים, שיעמדו מרגע הביטול הרשמי על מאזן חיובי של 10:11, יחזיקו ביתרון משמעותי על פני הבאות אחריהם בטבלה - מונאקו (13:10), הכוכב האדום בלגרד (12:9) ופנרבחצ'ה (13:9). 

ההחלטה שקיבלו ראשי הקבוצות יוצרת שינוי משמעותי בטבלה, ולמעשה מעניקה פרס לקבוצות שהפסידו לנציגות רוסיה (ובראשן באיירן מינכן עם 3:0 ובאסקוניה 4:0, שכל אחת מהן קופצת חמישה שלבים), לצד "עונש" לאלו שהצליחו לנצח: פנרבחצ'ה (0:3) תזדקק לפיניש הרואי כדי להתברג בפלייאוף, וגם מקומה של מונאקו (1:4) בשמינייה רחוק מלהיות מובן מאליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully