וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העתיד של ווילבקין וז'יז'יץ' במכבי תל אביב רחוק מלהיות מובטח"

באירופה מדווחים: הרכז מתוסכל מפיטורי ספרופולוס ומהטיפול באוהדים אחרי הדרבי, הסנטר מתכוון לבחון את השוק, שלושה זרים נוספים יעזבו, והמאמן החדש שיגיע "יצטרך לבנות את הסגל כמעט מאפס"

תקציר: חלק א' של הריאיון עם עודד קטש בתכנית "סערה בממלכה"/ספורט1

האם מכבי תל אביב תאבד בקיץ את שני הכוכבים הגדולים שלה? באתר "באסקטניוז" מדווחים: סקוטי ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ' מתלבטים אם להמשיך בקבוצה בעונה הבאה בעקבות חוסר ההצלחה שלה בשנתיים האחרונות. לפי הדיווח, שני הכוכבים מתכוונים לבחון את השוק לפני שיתחייבו לצהובים.

לצהובים עומדת האפשרות להאריך את חוזהו של ווילבקין בקיץ, אבל לפי הדיווח, "למרות שהשחקן ומשפחתו מאוד אוהבים את תל אביב והמועדון היה רוצה להחתים אותו על חוזה חדש, הוא לא מאוד אהב את ההחלטה לפטר את יאניס ספרופולוס באמצע העונה, ולא העריך את הטיפול של הקבוצה באוהדים שקיללו והקניטו את השחקנים אחרי ההפסד בדרבי בחצי גמר הגביע".

כמו כן, ווילבקין שמחזיק בדרכון טורקי, מוזכר כמועמד לשתי הטורקיות של היורוליג, פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס, ולצהובים יהיה קשה לעמוד בסכומים שהן צפויות להציע לו.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' עם סקוטי ווילבקין. דני מרון
בדרך החוצה? ווילבקין וז'יז'יץ'/דני מרון

כמו כן, "להשאיר את ז'יז'יץ' לא יהיה משימה קלה. בקבוצה כבר החלו בשיחות ראשוניות על הארכת חוזהו בתחילת העונה ורוצים להשאיר אותו עם חוזה חדש, אבל אחרי שתי העונות המאכזבות של הקבוצה, ייתכן שהקרואטי יבחן את השוק שלו בקבוצות יורוליג אחרות. כמו ווילבקין, הוא רוצה להבין לאיזה כיוון הקבוצה הולכת בעונה הבאה לפני שיתחייב אליה".

לפי הדיווח ז'יז'יץ' אוהב את הקבוצה ואת העיר ומוכן להישאר בקבוצה "אם התנאים יהיו אידיאליים", אבל המגבלות הכלכליות של הקבוצה עלולות לגרום לו לבחור בהצעה מפתה יותר מקבוצה אחרת".

גם ג'יימס נאנלי, דרק וויליאמס וג'יילן ריינולדס צפויים לעזוב בסוף העונה, ובאתר משוכנעים שהמאמן החדש שיגיע "יצטרך לבנות הסגל החדש שלו כמעט מאפס, שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully