וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך במקום החמישי: אברהם ורומא ניצחו 0:1 את אטאלנטה

האנגלי הכריע עם שער בדקה ה-32, הג'אלורוסי רשמו משחק ליגה שביעי רצוף ללא הפסד ועקפו בטבלה את היריבה, שנחלה הפסד שלישי בחמישה מחזורים. 0:3 ללאציו על קליארי

תקציר: רומא - אטאלנטה 0:1/ספורט1

המחזור ה-28 בסרייה A נפתח אתמול (שישי) עם הצגה גדולה של אינטר מול סלרניטנה ונמשך היום עם שלושה משחקים, כשבמוקד הניצחון הגדול של רומא 0:1 על אטאלנטה וה-0:3 של לאציו בקליארי.

שחקני רומא חוגגים שער של טמי אברהם. Paolo Bruno, GettyImages
מהפך במקום החמישי. אברהם והג'אלורוסי חוגגים/GettyImages, Paolo Bruno

רומא - אטאלנטה 0:1

הג'אלורוסי סופרים שבעה משחקי ליגה ללא הפסד, מתוכם ארבעה משחקי בית, אחרי שרשמו ניצחון שני ברציפות והכניעו את היריבה מברגמו, לה זה היה הפסד שלישי בחמישה מחזורים. בזכות התוצאה, רומא עקפה את אטאלנטה ועלתה על חשבונה למקום החמישי בטבלה. טמי אברהם ניצל בישול של ניקולו זאניולו כדי לכבוש בדקה ה-32 את השער היחיד במשחק וה-13 שלו העונה. בתוספת הזמן, מארטן דה רון הורחק באטאלנטה והנריק מחיטריאן ראה את הכרטיס האדום ברומא.

חלוץ לאציו צ'ירו אימובילה. Marco Rosi, GettyImages
שערו ה-20 העונה. צ'ירו אימובילה/GettyImages, Marco Rosi

קליארי - לאציו 3:0

צ'ירו אימובילה הגיע ל-20 שערים העונה בסרייה A וקבוצתו שבה למסלול הניצחונות אחרי ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות. הכחולים לבנים התאוששו מההדחה לפורטו בליגה האירופית ובעיקר מההפסד לנאפולי בדקה ה-90 בשבוע שעבר וצימקו את הפער מאטאלנטה לנקודה אחת בלבד, על אף שהם עם משחק עודף לעומת הכחולים מברגאמ, ושמרו על מרחק נקודה בלבד מהיריבה העירונית רומא. אימובילה כבש ראשון כשדייק מ-11 מטר כעבור 19 דקות מהפתיחה, לואיס אלברטו הכפיל בדקה ה-42 ופליפה אנדרסון קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-62. בדקה ה-89 נותרו האורחים בעשרה שחקנים אחרי שאדם מארושיץ' ספג כרטיס צהוב שני ואדום.

משחק נוסף

אודינזה - סמפדוריה 1:2

לאודינזה: ג'רארד דאולופאו (3), דסטיני אודוגי (12). לסמפדוריה: פרנצ'סקו קאפוטו (13)

משחקי יום ראשון בסרייה A

גנואה - אמפולי
בולוניה - טורינו
פיורנטינה - ורונה
ונציה - ססואולו
ספציה - יובנטוס
מילאן - נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully