וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רואה סיבה שמסי לא יגיע ל-MLS, כולם רוצים לבוא!"

שחקן אינטר מיאמי גונסאלו היגואין בריאיון בארגנטינה: "כאן מבקרים לפי כדורגל, לא מתעסקים באם יש לשחקן שיער או לא"

תקציר: פיורנטינה - יובנטוס 1:0/ספורט1

לא אחת דובר על האפשרות שליאונל מסי יבלה את השנים האחרונות בקריירה ב-MLS, ולאחרונה גם כוכב גדול כמו ניימאר הביע את רצונו לשחק בארצות הברית בעתיד. כדורגלן בכיר שמשחק בליגה האמריקאית כיום, גונסאלו היגואין מאינטר מיאמי, דיבר השבוע על האפשרות שמסי יגיע יום אחד ל-MLS.

"ההחלטה שלו, אבל אני לא רואה למה לא", אמר היגואין בריאיון ל-Ole. הארגנטינאי בן ה-34 ניסה להסביר מדוע שחקנים רבים רואים בליגה הבכירה בארצות הברית כיעד אידיאלי לסיום הקריירה: "אולי כי יש כאן תרבות אחרת, כבוד אחר. מנתחים את השחקן לפי הפן הספורטיבי, לא נכנסים לפיזי. לא מתעסקים באם יש לו שיער או לא. מבקרים לפי כדורגל. באירופה מדברים יותר על החסרונות, אבל זה מה שמוכר יותר".

אקס ריאל מדריד, נאפולי ויובנטוס המשיך: "ניימאר אמר שהוא היה רוצה לשחק ב-MLS... כולם רוצים לבוא! אולי הם אוהבים את הרוגע, את זה שיש פחות ביקורות, שאתה יכול לחיות בביטחון. זה מה שאני הרגשתי לפחות".

גונסאלו היגוואין, אינטר מיאמי. Michael Reaves, GettyImages
אוהב את ה-MLS. היגוואין/GettyImages, Michael Reaves

בנוסף, היגואין התייחס לליגה עצמה: "ה-MLS בת 30 שנה בלבד, היא לא יכולה להתחרות עם ליגות בנות 100. אין ספק שהרבה אנשים הופתעו כשצפו במשחקים כאן. הם אינטנסיביים. היו לנו ארבע או חמש שנים של הרבה שחקנים בעלי שם גדול. השחקנים בוחנים את הליגה הזו כמקום לסיים את הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully