וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן: "אני מרגיש שאמבפה יישאר"

לאונרדו נשאל על עתיד הכוכב ("הנושא הכלכלי ייפתר בשתי דקות"), גיבה את פוצ'טינו ("לא דיברנו עם זידאן") ולא ברח מאחריות בהחתמת סרחיו ראמוס

תקציר: לוטון - צ'לסי 3:2/ספורט1

האם קיליאן אמבפה יפתיע את כולם ויישאר בסופו של דבר בפריז סן ז'רמן? לאחרונה אמנם פורסם כי הוא סירב להצעה חסרת תקדים מפריז סן ז'רמן, שמוכנה לשלם לו כ-50 מיליון יורו נטו בשנה, אולם כעת פורסם שבעיר האורות גם מוכנים להציע לו מענק חתימה בגובה 100 מיליון יורו, במקביל פורסם שהתגלו קשיים בשיחות שלו מול ריאל מדריד והבוקר (חמישי) גם המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן, לאונרדו, התייחס לנושא והודה שהקבוצה לא מוכנה לוותר כל כך מהר על אמבפה, שמסיים את חוזהו הקיץ.

שחקני פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה, ליאונל מסי חוגגים. רויטרס
"אחד בן 23, אחד בן 34". אמבפה ומסי/רויטרס

"זה לא נכון שהצענו לו 50 מיליון יורו לעונה", אמר לאונרדו תחילה, אולם גם הוסיף: "לא הגשנו לו עדיין סכום, אני חושב שיש דברים יותר חשובים מכסף ושזה הדבר האחרון שישפיע. אנחנו פשוט רוצים לעזור לו להיות השחקן הטוב ביותר. אנחנו כמעט לא מדברים על כסף עם קיליאן, כי זה לא הסיפור. קיליאן הוא שחקן מעולה ואני חושב שהנושא הכלכלי בינינו ייפתר תוך שתי דקות".

כשנשאל לאונרדו אם הוא באמת חושב שאמבפה רוצה להישאר, השיב: "יותר ויותר. זה עניין של הרגשה. השחקן הצרפתי שואף לצאת לחו"ל, תראו את הנבחרת שזכתה במונדיאל ב-1998 וכמעט כל ההרכב שלה שיחק מחוץ לצרפת, אבל כך היה גם ב-2018 - קיליאן היה היחיד בהרכב שמשחק בליגה הצרפתית. שחקנים כמו פוגבה וגריזמן מעולם לא שיחקו ב'ליג 1', אבל יחד עם זאת גם לא היה בצרפת מועדון כמו פריז סן ז'רמן. נוצר כאן משהו מדהים ולא רק עבור קיליאן, שהוא השחקן הטוב בעולם כיום יחד עם מסי - הם באותה הרמה ולא צריך להשוות ביניהם, אחד בן 23 ואחד בן 34".

מאוריסיו פוצ'טינו, זינדין זידאן. Etsuo Hara, GettyImages
"לא דיברנו עם זידאן, פוצ'טינו בטופ"/GettyImages, Etsuo Hara

לאונרדו גם נשאל על החתמת סרחיו ראמוס והודה: "כשהחתמנו אותו בקיץ הוא היה במצב פיזי טוב, אבל הוא שיחק מאז חמישה משחקים. לא ציפינו שזה מה שיקרה וזו תקופה קשה עבורו ועבור כולם. עם זאת, צריך להבהיר שאנחנו נחכה לו לפני שנסיק מסקנות והעונה עוד לא הסתיימה. אני לא פוחד לקחת אחריות על טעויות".

לסיום, אמר על מעמדו של המאמן מאוריסיו פוצ'טינו: "יש לו עוד שנה בחוזה ואני יכול לומר לכם בכנות שמעולם לא דיברנו על האפשרות לבצע שינוי על הקווים. לא דיברנו עם זידאן או עם אף אחד אחר. פוצ'טינו היה בטופ 5 העולמי לפני שהוא הגיע לפה והמצב זהה גם עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully