וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו הציל את צ'לסי ממבוכה בגביע, מינאמינו כיכב בליברפול

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 9:17

הבלוז גברו 2:3 על לוטון מהצ'מפיונשיפ. הבלגי השלים מהפך (78), שער ושני בישולים לוורנר. היפני כבש צמד ב-1:2 של האדומים על נוריץ', גם סאות'המפטון עלתה

תקציר: ליברפול - נוריץ' 1:2/ספורט1

משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי נמשכו הערב (רביעי) עם שלושה משחקים: צ'לסי התאוששה מההפסד הדרמטי בגמר גביע הליגה עם 2:3 קשה מאוד על לוטון טאון מהצ'מפיונשיפ. סאות'המפטון הדיחה את ווסטהאם עם 1:3 ביתי בעוד ליברפול ניצחה 1:2 את נוריץ'.

שחקני צ'לסי חוגגים עם רומלו לוקאקו. Michael Regan, GettyImages
בקושי רב - צ'לסי ברבע הגמר. לוקאקו חוגג עם חבריו/GettyImages, Michael Regan

צפו בתקציר הניצחון של צ'לסי

תקציר: לוטון - צ'לסי 3:2/ספורט1

לוטון - צ'לסי 3:2

אלופת אירופה ואלופת העולם לקבוצות איבדה ביום ראשון תואר ראשון לעונה כאשר נכנעה בדו קרב פנדלים לליברפול, אך הערב שמרה על האפשרות לזכות בגביע האנגלי עם ניצחון קשה בחוץ על היריבה בליגת המשנה. הגיבור הטרגי של גמר הגביע קפה פתח בין הקורות של האורחת וספג כבר בדקה ה-2 מריס ברק המקומי. טימו ורנר בישל את שער השוויון לסאול בדקה ה-27, אך המארחת הפתיעה שוב ועלתה ליתרון בדקה ה-40 עם שער של הארי קורניק. מבשל השער הראשון טימו ורנר הוסיף שער משלו בדקה ה-68 והשווה שוב עבור צ'לסי, ובישל פעם שנייה במשחק בדקה ה-78 לרומלו לוקאקו את שער הניצחון.

ג'יימס וורד פראוס, שחקן סאות'המפטון חוגג. Charlie Crowhurst, GettyImages
הכריע מהנקודה הלבנה. וורד פראוס/GettyImages, Charlie Crowhurst

סאות'המפטון - ווסטהאם 1:3

כיאה לאחד המשחקים המסקרנים והמאוזנים על הנייר בשמינית הגמר, המפגש בין הקדושים לפטישים הוכרע על חודו של שער. סאות'המפטון, שנמצאת במומנטום נהדר עם שישה משחקים ללא הפסד, עלתה ליתרון בדקה ה-31 בזכות שער של המגן רומן פרו, האורחת חזרה למשחק והשוותה מרגליי מיקאיל אנטוניו בדקה ה-60. השוויון החזיק מעמד תשע דקות בלבד,ואז הגיע הקפטן של המארחת, ג'יימס וורד פראוס, שדייק מהנקודה הלבנה. החלוץ הצעיר שמושאל מצ'לסי, ארמנדו ברויה, סגר סיפור בתוספת הזמן עם מבצע אישי נהדר בתוך הרחבה.

צפו בסאות'המפטון עולה שלב בגביע על חשבון ווסטהאם

תקציר: סאות'המפטון - ווסטהאם 1:3 (גביע אנגלי)/ספורט1
טאקומי מינאמינו ליברפול. רויטרס
אין סלאח? יש מינאמינו. ליברפול חוגגת/רויטרס

ליברפול - נוריץ' 1:2

שלושה ימים אחרי שהמייטירדס זכו בגביע הליגה התשיעי שלהם, כעת הם עשו צעד נוסף לעבר גמר נוסף בוומבלי. מוחמד סלאח וסאדיו מאנה קיבלו מנוחה ומי שתפסו את מקומם בהרכב היו מינאמינו היפני ודיבוק אוריגי. בדקה ה-27 השניים סידרו את ה-0:1 כאשר הבלגי בישל ליפני, שהכפיל בדקה ה-39. לוקאס רופ צימק לכנריות, שלא הצליחו להשלים קאמבק ויתרכזו כעת במאבק ההישרדות שלהם בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully