וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן שהוא נשאר? אמבפה: "אשמח מאוד לשבור את שיא הכיבושים של פ.ס.ז'"

רמז לעתיד? אחרי שהשתווה לזלאטן, אמבפה מכוון לשיא של קבאני ומתלהב משיתוף הפעולה המשופר עם מסי: "שחקנים גדולים אוהבים לשחק עם שחקנים גדולים אחרים. אנחנו נהנים יחד"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווטפורד 0:0/ספורט1

קיליאן אמבפה ממשיך לבסס את עצמו ככוכב הראשי בפ.ס.ז' עמוסת הסופרסטארים. אחרי הצמד הנהדר והבישול המרהיב אמש (שבת) בניצחון 1:3 של סנט אטיין, טיפס החלוץ בן ה-23 למקום השני ברשימת כובשי כל הזמנים של פריז סן ז'רמן, בצוותא עם זלאטן איברהימוביץ'. לשניהם יש 156 שערים במדי הקבוצה.

"אני יודע מה זלאטן חולל במועדון הזה, ולהשתוות אליו זו תחושה מדהימה. הוא הציב סטנדרטים גבוהים מאוד, ואם לא יהיו בעיות מיוחדות, אני עומד לעבור אותו", התגאה אמבפה בסיום, "לעשות את זה בפארק, מול הקהל הביתי שלנו, זה משאיר טעם מיוחד בפה".

אמבפה לא הסתיר את רצונו לטפס למקום הראשון ולשבור את השיא ששייך לאדינסון קבאני, במה שעשוי להתפרש כרמז על כך שיישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. השיא של קבאני הוא 200 שערים, וכדי להגיע ליעד קרוב לוודאי שאמבפה יצטרך להישאר במועדון. "נשאר לי לעבור רק את אדי, אז נחכה ונראה. כמובן שאשמח מאוד להפוך למלך השערים של המועדון, זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו", אמ והלהיב את אוהדי פ.ס.ז'.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה חוגג. John Berry, GettyImages
ריאל צריכה להתחיל לדאוג? אמבפה/GettyImages, John Berry
שחקני פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה, ליאונל מסי חוגגים. רויטרס
כבר יותר שערים מהצמד מסי-גריזמן. אמבפה עם הפרעוש/רויטרס

מה שבלט במשחק אתמול זה בעיקר שיתוף הפעולה המשופר של אמבפה עם ליאו מסי. הפרעוש בישל לו פעמיים, ומאזן האסיסטים שלו לאמבפה מתחילת העונה עומד כעת על 4 - כמו הכמות שבישל לאנטואן גריזמן לכל אורך הדרך המשותפת שלהם יחד. בכלל, נראה שמסי מתחיל להרגיש נינוח יותר בקבוצה. הוא בישל בכל אחת מחמשת משחקי הליגה האחרונים של פ.ס.ז', ומוביל כעת רשימת המבשלים בליג1 עם 10.

"מסי שחקן על, ואני שמח מאוד שהוא מתחיל להראות את היכולות שלו", החמיא אמבפה. "הוא מתאקלם לחיים החדשים שלו, לעיר חדשה, מועדון חדש. גם מי שזכה שבע פעמים בכדור הזהב, זקוק לזמן כדי להרגיש בנוח. הוא מרגיש טוב יותר ככל שהזמן עובר, וכשהוא שמח, הוא פשוט שחקן מדהים. קל לשחק עם שחקנים גדולים כמוהו. תמיד רציתי לשחק עם שחקנים בסדר גודל כזה. שחקנים גדולים אוהבים לשחק עם שחקנים גדולים אחרים, ואנחנו נהנים יחד על הדשא. אני זוכה גם ללמוד ממנו לא מעט".

גם בתקשורת הצרפתית מסי כבר מקבל יחס מלטף יותר, וב"ל'אקיפ" החמיאו לו אחרי המשחק: "הוא אמנם לא כובש הרבה, אבל מבשל יותר ויותר. הבישול השני שלו לאמבפה היה פסטיבל של טכניקה, רגע של גאונות".

ובינתיים, למרות ההתאקלמות, מסי ממשיך לחזור לגיחות "הביתה", לברצלונה. הלילה, שעות ספורות אחרי המשחק, הוא נחת בשדה התעופה בעיר שם יחגוג את יום ההולדת של אשתו אנטונלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully