וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קיליאן אמבפה סירב להצעה חסרת תקדים מפריז סן ז'רמן

ב"אינדפנדנט" הבריטי פורסם כי במטרה להשאיר את החלוץ בעיר האורות, הוצע לו חוזה חדש המוערך בכמיליון יורו לשבוע

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

סאגת קיליאן אמבפה נמשכת. כשבוע אחרי שכבש מול ריאל מדריד עמוק בתוספת הזמן והעניק לפריז סן ז'רמן 0:1 במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות לקראת הגומלין בעוד שבועיים בסנטיאגו ברנבאו, אצטדיון שעושה רושם שיהיה לביתו החדש החל מהקיץ, ב"אינדפנדנט" הבריטי נחשפה ההצעה חסרת התקדים שהוגשה לו על ידי הצרפתים.

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן. Catherine Steenkeste, GettyImages
חוזה חסר תקדים לא שכנע אותו. אמבפה/GettyImages, Catherine Steenkeste

ב"בילד" חשפו בחודש שעבר שאמבפה סיכם את תנאיו בריאל מדריד תמורת כ-50 מיליון יורו לעונה, המשכורת הגבוהה בעולם בכדורגל אם אכן העסקה תיחתם בתנאים הללו, והבוקר (רביעי) בממלכה פורסמה ההצעה המטורפת שהונחה בפניו מפריז סן ז'רמן, שמנסה להשאירו בכל מחיר.

אמבפה נרכש על ידי פריז סן ז'רמן ממונאקו בקיץ 2017 תמורת כ-150 מיליון יורו לפני מענקים שונים, אולם למרות זאת סירבו בעיר האורות למכור אותו לריאל מדריד במחיר הפסד ודרשו כ-200 מיליון יורו עבורו, בהבנה שהם עלולים לאבד אותו בקיץ הקרוב ללא תמורה לאור העובדה שהוא מסיים את חוזהו.

כעת, בניסיון נואש וספק אם אחרון להשאירו, פורסם כי הציעה לו פריז סן ז'רמן שכר של כמיליון יורו לשבוע - משמע כארבעה מיליון יורו נטו לחודש במטרה שיאריך את חוזהו. אמבפה סירב להצעה, שבפועל אינה גבוהה בהרבה מזו שדווח שהציעה ריאל מדריד.

כך או אחרת, לאחרונה הבהיר אמבפה כי אין בכוונתו לדון עם נציגי ריאל מדריד כל עוד פריז סן ז'רמן מתמודדת מולה על הכרטיס לשלב הבא בליגת האלופות. לכן, לכל הפחות עד אמצע חודש מרץ לא צפויה הודעה שתבשר רשמית על כוונותיו לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully