וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת כ-50 מיליון יורו לעונה: קיליאן אמבפה סיכם בריאל מדריד

דיווח ב"בילד": חלוץ פריז סן ז'רמן יעזוב בתום העונה ויצטרף ללא תמורה לבלאנקוס, שבתמורה ישלמו לו את המשכורת הגבוהה בעולם הכדורגל.

תקציר: ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו 0:2/ספורט1

לא פעם ולא פעמיים פורסם שקיליאן אמבפה צפוי להגשים את חלומו ולעבור לריאל מדריד עם סיום חוזהו בפריז סן ז'רמן בתום העונה הנוכחית, אולם לא בכל פרסום עמדה מאחוריו מערכת גדולה ומהימנה כמו "בילד". הבוקר (שני) פורסם בגרמניה תחת הכותרת "בלעדי" על סיכום שהושג בין החלוץ לבין הבלאנקוס.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. רויטרס
כ-50 מיליון יורו לעונה. אמבפה/רויטרס

במקביל לדיווחים על כך שפריז סן ז'רמן סיכמה עם עוסמאן דמבלה מברצלונה ושהצרפתי עשוי להצטרף ללא תמורה בתום העונה ולא בחלון הנוכחי בשל התחרות הגדולה בסגל, ב"בילד" דיווחו כי אמבפה יעבור לריאל מדריד ויחתום על חוזה ארוך טווח שבמהלכו ירוויח כ-50 מיליון יורו לעונה, יותר מכל כדורגלן אחר בעולם. למעשה, הסיכום של דמבלה בפריז סן ז'רמן עשוי להעיד על כך שבעיר האורות כבר השלימו עם עזיבת החלוץ בן ה-23. ב"בילד" ציינו כי ריאל תכריז על צירופו רק לאחר צמד המפגשים נגד פריז סן ז'רמן בליגת האלופות.

כזכור, ריאל מדריד ניסתה לרכוש את אמבפה בקיץ האחרון בידיעה שאם פריז סן ז'רמן תסרב להצעתה היא עלולה לאבד את הכוכב בחינם, אבל סגנית אלופת צרפת דרשה עבורו כ-200 מיליון יורו - הסכום שהיא השקיעה ברכישתו ממונאקו - ועל כן החלוץ נשאר ונכנס לשנתו האחרונה בחוזה. בצרפת דייחו לאחרונה שפ.ס.ז' מנסה גם בימים אלו לשכנע את אמבפה לחתום על חוזה חדש ולנסות לסייע לקבוצה לזכות בליגת האלופות, אבל זה לא סוד שאמבפה חולם לשחק בריאל מדריד ועל פי "הבילד" זה יקרה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully