וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישיון האימון של אנצ'לוטי יסתיים, אופ"א דורשת ממנו להיבחן

מאמן ריאל מדריד זכה ב-21 תארים שונים, אך בסוף השנה יסתיים הרישיון שלו ובארגון דורשים שיעבור הסמכה, אחרת לא יוכל לעמוד על הקווים

תקציר: ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו 0:2/ספורט1

זה מסוג הסיפורים שאומרים עליהם "רק בישראל", אבל מסתבר שזה קורה גם ברמות הגבוהות ביותר. קרלו אנצ'לוטי, כיום בריאל מדריד וכידוע אחד המאמנים המעוטרים ביותר בעשרות השנים האחרונות ובהיסטוריית הכדורגל, נדרש לעבור מבחן כדי להמשיך לשבת על הספסל של הבלאנקוס.

לפי דיווח בעיתון האיטלקי "קוריירה דלו ספורט", רישיון האימון של אנצ'לוטי בן ה-62 יגיע לסיומו בסוף חודש דצמבר והמשמעות היא שאם לא יעבור מבחן בהצלחה עד סוף השנה, לא יוכל להמשיך לאמן במסגרות אופ"א. אופ"א, כך דווח, כבר שלחה למאמן מכתב אזהרה והזכירה לו כי עליו לעבור את המבחן כדי לקבל את התעודה הנדרשת ולהמשיך לאמן.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
בהתאחדות הספרדית ניסו להישאר מנומסים. אנצ'לוטי/רויטרס

עוד פורסם כי ההתאחדות הספרדית כבר יצרה קשר עם אופ"א ובנימוס הבהירה את עמדתה בנושא, בטענה שיהיה זה "טיפשי למדי" אם אנצ'לוטי יצטרך לעבור מבחן הכשרה אחרי מעל 1,200 משחקים בהם עמד על הקווים לאורך הקריירה.

אנצ'לוטי, כידוע, בין השאר אימן את מילאן, צ'לסי, ריאל מדריד ובאיירן מינכן וזכה ב-21 תארים שונים בקריירה - כולל שלוש זכיות בליגת האלופות ובאליפויות באיטליה, בגרמניה, בצרפת ובאנגליה, ובסוף העונה אם יזכה כצפוי באליפות ספרד הוא יהפוך למאמן הראשון אי פעם שזוכה בחמשת הליגות הבכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully