וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחוקה ניצחון מהמונדיאל: קנדה גברה 0:2 על ארצות הברית

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 0:27

לארין ואדקוגבה כבשו את השערים לזכות מוליכת הבית הצפון-אמריקני, שהכניעה את היריבה הגדולה ופתחה פער של 4 נקודות בפסגה

נבחרת קנדה עשתה הלילה (ראשון) עוד צעד ענק בדרך למונדיאל 2022 בקטאר, לאחר שניצחה בבית 0:2 את היריבה הגדולה ארצות הברית ושמרה על מאזן מושלם במוקדמות. ה"קאנוקס", שהופיעו בגביע העולם רק פעם אחת בהיסטוריה, ב-1986, קרובים מאוד להבטיח העפלה שנייה וממשיכים להוכיח כי הדור החדש ישים את המדינה על מפת הכדורגל בשנים הקרובות.

כבר בדקה השביעית עלו הקנדים על לוח התוצאות, בעזרת הרוח החזקה באצטדיון בהמילטון, שגרמה לבעיטת השוער של מאט טרנר מארצות הברית להיות קצרה מהמתוכנן. שחקני המארחת השתלטו על הכדור ויצאו להתקפה מהירה וקטלנית, שהסתיימה בשער של קייל לארין, מי שהבקיע גם ב-1:1 בין שתי הנבחרות בספטמבר האחרון. בדקה ה-95, סם אדקוגבה הוסיף את השער השני וקבע את תוצאת הסיום.

צפו בשער הראשון של קנדה מול ארה"ב

הניצחון הגדיל את הפער בין קנדה לארצות הברית ל-4 נקודות, כשהמוליכה כאמור ללא הפסד ושכנתה נוצחה הערב בפעם השנייה בקמפיין. הקנדים צפויים להבטיח סופית את הכרטיס לקטאר ביום חמישי הקרוב, כשיתארחו אל סלבדור: שלוש הראשונות בבית המוקדמות הצפון-אמריקני עולות אוטומטית, בעוד המדורגת רביעית תמשיך למשחקי המבחן. כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום, קנדה רחוקה 10 נקודות מהמקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully