וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינווד עשוי לספוג הרחקה לכל החיים מהנבחרת: "העונש הראוי לחלאה כמוהו"

באנגליה קוראים לנקוט ביד קשה כלפי החלוץ שמואשם באונס ותקיפת חברתו, וחושפים: הוא עורר אנטגוניזם גם ביונייטד, והשניא את עצמו על רונאלדו

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול: צפו בשערי המחצית הראשונה במשחק הגביע/ספורט 1

אנגליה עוקבת בדריכות אחר סערת מייסון גרינווד, ומקווה שחקירת המשטרה תוביל למיצוי הדין איתו. הצעיר המבטיח של מנצ'סטר יונייטד נעצר אמש (ראשון) בחשד לאונס ולתקיפה של בת זוגו הדוגמנית הארייט רובסון, אחרי שפורסמו ברשת סרטון שלה מדממת ומסבירה ש"זה מה שמייסון גרינווד עשה לי", לצד הקלטה בה נשמע השחקן מפציר בה לקיים עמו יחסי מין בניגוד לרצונה.

בסטורי שהעלתה לאינסטגרם נראית רובסון עם חבלות וכשהיא מדממת מפיה, והתגובות לא איחרו לבוא: מנצ'סטר יונייטד הודיעה כי הוא מושעה עד להודעה חדשה, וכעבור זמן קצר נפתחה חקירה משטרתית, במסגרתה גרינווד נעצר ובוצע חיפוש באחוזה בה הוא מתגורר. גם רובסון מסרה עדות במשטרה.

גרינווד עבר תשאול ראשוני במשטרת מנצ'סטר והוא צפוי להישאר במעצר ביממה הקרובה לכל הפחות. בינתיים תחושות הסלידה כלפיו הולכות ומתגברות, ועוד ועוד גורמים מתנערים ממנו, למרות שהחקירה נמצאת בראשיתה. חברת "נייקי" שהעניקה לו חסות פרסמה הודעת גינוי וציינה שהיא "מוטרדת עמוקות" מההאשמות כלפי גרינווד, ושתשקול את צעדיה בימים הקרובים.

בינתיים גוברים גם הקולות להשעות אותו בצורה מיידית מנבחרת אנגליה. גרינווד הספיק ללבוש פעם אחת מדי הנבחרת הבוגרת, אבל לפי "מירור" מופעל לחץ כבד על ההתאחדות האנגלית להודיע על השעייה שלו והתנערות מוחלטת ממנו. לפי הדיווח, בהתאחדות אפילו שוקלים להרחיק את גרינווד לכל החיים מהנבחרת הבוגרת, בהתאם להתפתחויות בימים הקרובים.

במקביל צפות עוד ועוד עדויות על התנהלותו הבעייתית של גרינווד, גם כשחקן מנצ'סטר יונייטד. ב"דיילי מייל" דווח כי "למנצ'סטר יונייטד היו סימני שאלה בנוגע לאופי של גרינווד כבר לפני זמן מה", בעקבות שורה של הפרות משמעתיות ומקרים רבים של התנהגות פרובלמטית.

"יונייטד הביעה דאגה רבה מהאגו של גרינווד. למרות גילו הצעיר, הוא כבר סומן כדמות בעייתית", נכתב. על רקע ההתנהלות שלו, גרינווד מצוי ביחסים קרירים במיוחד עם כריסטיאנו רונאלדו. לפי גורמים בקבוצה, הכוכב הפורטוגלי הוותיק היה "המום" מהביטחון המופרז של גרינווד באימונים, והעיר לבכירים ביונייטד על כך שהוא מסרב ללמוד ולהקשיב לשחקנים מנוסים ממנו.

עוד בוואלה!

אחרי שהושעה ממנצ'סטר יונייטד: מייסון גרינווד נעצר ע"י המשטרה

לכתבה המלאה

פרשה מטלטלת. גרינווד ורובסון

שחקן מנצ'סטר יונייטד מייסון גרינווד עם בת זוגו הארייט רובסון. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
שחקן מנצ'סטר יונייטד מייסון גרינווד עם בת זוגו הארייט רובסון/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

לגרינווד יש רקורד עשיר של עבירות משמעת. הוא אירח מסיבות רועשות בתקופות של סגרים, וזכורה במיוחד תקרית משמעתית בה היה מעורב לאחר שהזמין נערות ליווי יחד עם פיל פודן למלון של נבחרת אנגליה בעת שהתארחה באיסלנד.

כל אלה מגבירים את הקולות לנקוט בסנקציות קשות נגדו. פרשן "דיילי מייל" מרטין סמואל קרא לא רק לגורמי החוק לנקוט ביד קשה, אלא גם לכל הגורמים המעורבים בעולם הכדורגל. "אסור שעולם הכדורגל יתעלם. לענף שלנו יש נטייה למצוא תירוצים עבור הגיבורים שלו, אבל זה חייב להשתנות. זהו רגע מכריע ביחס של הכדורגל כלפי עבירות מין ואלימות. מייסון גרינווד חייב לקבל את העונש הכי קשה שיש. אסור שיישאר בנבחרת, אסור שיקבל יחס של כוכב. זה העונש הראוי לחלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully