וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהושעה ממנצ'סטר יונייטד: מייסון גרינווד נעצר ע"י המשטרה

שחקן השדים האדומים חשוד באונס ותקיפת חברתו, אבי בת הזוג סיפר: "היא הרוסה ולא רצתה שזה יתפרסם, היחסים לא היו טובים לאחרונה"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:1/ספורט1

סערת מייסון גרינווד לא יורדת מסדר היום באנגליה, לאחר שחברתו הארייט רובסון פרסמה היום (ראשון) סרטון בו היא מדממת עם הציטוט: "לכל מי שרוצה לדעת מה מייסון גרינווד נוהג לעשות לי". כמו כן, רובסון פרסמה הקלטות בה שומעים את גרינווד מפציר בה לקיים עמו יחסי מין, בניגוד לרצונה.

מנצ'סטר יונייטד מסרה תחילה כי היא לא תתייחס למאורע עד לבירור העובדות, אך הערב הודיעה רשמית כי השחקן בן ה-20 הושעה מפעילות: "גרינווד לא ישוב לאימונים ולמשחקים עד להודעה חדשה".

לאחר מכן נודע כי משטרת מנצ'סטר עצרה את הכדורגלן. "אנחנו מודעים לתמונות ולסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות, ממשיכים לברר את הנסיבות המלאות של האירוע", הודיעה המשטרה, "אנחנו יכולים לאשר שאדם בשנות ה-20 לחייו נעצר בחשד לאונס ותקיפה. הוא יישאר במעצר לצורך תשאול".

אביה של רובסון התייחס לחוויה הטראומטית שעברה על הבת שלו: "אני מנסה לעכל את זה. כאבא, אתה לא רוצה לראות דברים כאלה קורים לבת שלך, היא מסרה הצהרה למשטרה. היא אמרה לנו שהטלפון שלה נפרץ ואמרנו לה למחוק את התיעוד, היא עשתה את זה אבל זה היה מאוחר מדי. היא הרוסה בגלל שהיא לא רצתה שזה יתפרסם. הכרנו את מייסון מאז שהיה בקבוצה הצעירה, הוא היה חלק מהמשפחה שלנו במשך שנתים - שלוש. היחסים שלהם לא היו טובים בחודשים האחרונים, היא הרוסה לחלוטין. הם היו מאוהבים, ועכשיו המשטרה מתעסקת בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully