וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת ה-WNBA בריטני גריינר נעצרה ברוסיה בגין החזקת סמים

שחקנית פיניקס מרקורי, פעמיים אלופה אולימפית עם נבחרת ארצות הברית, הסתבכה ועשויה להישפט ל-10 שנות מאסר לכל היותר

תקציר: חלק א' של הריאיון עם עודד קטש בתכנית "סערה בממלכה"/ספורט1

רשות המסים ברוסיה דיווחה היום (שבת) כי כדורסלנית אמריקאית נעצרה במכס בשדה התעופה שרמטייבו שבמוסקבה, בגין החזקת סמים. שם העצורה אמנם לא פורסם על ידי הרוסים, אולם על פי כל הדיווחים מדובר בבריטני גריינר. "העצורה היא שחקנית מקצוענית מליגת ה-WNBA, שזכתה פעמיים במדליית זהב אולימפית עם נבחרת ארצות הברית", נמסר מרוסיה.

שחקנית פיניקס מרקורי בריטני גריינר. Christian Petersen, GettyImages
הסתבכה. בריטני גריינר/GettyImages, Christian Petersen

המעצר אירע במהלך חודש פברואר האחרון, לאחר שהכדורסלנית השייכת לקבוצת יקטרינבורג נחתה בטיסה מניו יורק. כלב גישוש העיר את תשומת לבם של אנשי המכס לנוכחות אפשרית של סמים בכבודתה של השחקנית. עובד במחלקת הברחת הסמים בדק את תיק העלייה למטוס שלה ומצא בו מכשיר אידוי עם נוזל שזוהה כשמן קנאביס.

גריינר בת ה-31, שב-WNBA משחקת בפיניקס מרקורי ובאמתחתה הישגים רבים לאורך הקריירה, לא נטלה חלק בשום משחק של יקטרינבורג במהלך חודש פברואר, לאחר שבחודשים הקודמים שיחקה בעקביות והעמידה ממוצעים של 13.2 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים. אם תורשע, הכדורסלנית עלולה להישפט למקסימום של 10 שנות מאסר.

עוד בוואלה!

כוכבת ה-WNBA בריטני גריינר וזוגתה נעצרו בחשד לתקיפה

לכתבה המלאה

ראוי לציין כי זו אינה ההסתבכות הראשונה של גריינר, שבעבר תפסה כותרות בארצות הברית לא רק בשל יכולותיה הנדירות על מגרש הכדורסל. ב-2015 היא נעצרה יחד עם ארוסתה לאחר ששכן דיווח למשטרה על ריב קולני, והשוטרים מצאו את שתיהן עם חבלות קשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully