וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי ביל נוטה לחתום על חוזה חדש בוושינגטון. אבדיה יחזור נגד אטלנטה

כוכב הוויזארדס הודה שהוא עשוי לחתום בקיץ על חוזה עתק חדש לחמש שנים תמורת 246 מיליון דולר. הישראלי התאושש מהפציעה וחזר להתאמן

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

בראדלי ביל התייצב הערב (חמישי) מול התקשורת לראשונה מאז הפציעה שהשביתה אותו עד לסיום העונה, וסיפק הצהרה שהוסיפה המון אופטימיות לוושיגטון. השוטינג גארד שמסיים חוזה בסוף העונה רמז כי נכון לעכשיו, הוא נוטה להאריך את חוזהו בקבוצה ולקבוע את עתידו בה, למרות חרושת שמועות על הצטרפות שלו לקבוצת כוכבים בכירה יותר.

אם ביל יממש את האופציה השמורה לו ואכן יחתום על חוזה סופר-מקס חדש בשורות הוויזארדס, הוא ירוויח לא פחות מ-264 מיליון דולר בחמש שנים. נראה שההצטרפות של קריסטאפס פורזינגיס לקבוצה תורמת לתחושה של ביל שהוויזארדס נעים בכיוון הנכון. "תדמיינו אותו על המגרש עם דניאל גאפורד, זה יהיה מפחיד. יחד עם הגובה של קוזמה, יהיה לנו סייז מצוין בקבוצה. מעולם לא היה לנו סייז כזה", אמר.

בראדלי ביל, שחקן וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
אופטימי. ביל/GettyImages, G Fiume

בתוך כך, דני אבדיה מתאושש מהפציעה שספג במשחק הראשון בשריר הארבע ראשי. כזכור, הפורוורד הישראלי הספיק לשחק 9 דקות בלבד בניצחון מול דטרויט אחרי שנחבל בהתנגשות עם ג'רמי גרנט, אבל חזר היום להתאמן עם שאר הקבוצה. הוא צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב של הוויזארדס, מול אטלנטה בלילה שבין שישי לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully