וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי חושף: הקשר ביני לבין קיירי אירווינג נותק בעקבות תמיכתו בפלסטינים

כדורסלן העבר חשף כיצד ניסה להוכיח את חברו לשעבר בקליבלנד אחרי סדרת ציוצים פרו-פלסטיניים שפרסם: "כתבתי לו, 'יש לך טעות', ומאז הוא הפסיק לעקוב אחריי"

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

קיירי אירווינג ידוע כאחת מהדמויות הכי שנויות במחלוקת בספורט האמריקאי, בעיקר בשל התבטאויות עבר מפוקפקות. כוכב ברוקלין נטס כבר עורר סערות לא פעם ב-NBA, טען שכדור הארץ שטוח, העלה שלל תיאוריות קונספירטיביות נוספות וגם סירב להתחסן נגד קורונה, מה שגרם לו להחמיץ חלקים ניכרים מהעונה הנוכחית.

אבל מסתבר שלאירווינג יש חשבון פתוח גם עם עומרי כספי, איתו שיחק בקליבלנד. שחקן העבר הישראלי שיתף פעולה עם הרכז המוכשר בין 2011 ל-2013 ושמר על יחסים טובים ותקינים איתו, אבל העניינים החלו להשתבש לאחר שבחודש מאי בשנה שעברה, בעיצומו של מבצע "שומר החומות" התבטא אירווינג נגד ישראל והביע תמיכה בלתי מסויגת בפלסטינים.

אירווינג, שהתאסלם בשנה שעברה, שיתף בזמנו פוסטים שונים המביעים תמיכה במאבק הפלסטיני בשייח ג'ראח ובמסגד אל אקצה, טען ש"הצבא הישראלי יורה בפלסטינים חפים מפשע", וביקש ל"לחזק את ידיהם של לוחמי החופש הפלסטינים".

הסטורי הפרו פלסטיני שהעלה קיירי אירווינג בזמן מבצע "שומר החומות". מתוך אינסטגרם, צילום מסך
סטורי פרו פלסטיני שהעלה אירווינג בזמן מבצע "שומר החומות"/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
עומרי כספי (מימין), קליבלנד קאבלירס, לצד קיירי אירווינג. GettyImages
הקשר נותק ברגע אחד. כספי וקיירי אירווינג, לצידם אנתוני פארקר/GettyImages

כספי סיפר אתמול בריאיון לערוץ היוטיוב "ספורט באיכות גבוהה" של פיני בראל, שניסה להוכיח את אירווינג בזמנו וניהל איתו דין ודברים - עד התגובה המעט קיצונית של קיירי.

"היינו חברים מאוד טובים, היינו בקשר טוב מאוד, אבל קצת התנתקנו סביב מה שקרה עם הציוצים שלו", סיפר כספי. "אחרי שהוא פרסם את הציוצים האלה כתבתי לו, 'קיירי יש לך טעות, אתה צריך להסתכל על התמונה המלאה'. הוא הגיב וכתב לי, 'אחי, איך אני יכול לעזור?', שזה היה יפה מצידו. כתבתי לו שילמד את הנושא ויבין אותו משני הצדדים. הוא התאסלם עם השנים ובטח קיבל איזשהן ידיעות על מה שקורה פה, אבל אמרתי לו, 'בוא תדבר איתי, אני פה, אתה אח שלי'. היינו חברים באמת טובים, אבל מאז הוא הפסיק לעקוב אחריי.

צפו בריאיון המלא בערוץ היוטיוב "ספורט באיכות גבוהה"

לדברי כספי, "אני לא יודע אם הוא עדיין אוהב אותי. הוא היה בחור מקסים והיינו חברים טובים עד התקופה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully