וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זקנים וגמורים": הלייקרס הופכים לבדיחה, בארקלי עוקץ את לברון

אחרי עוד השפלה בשידור ארצי, בארקלי קורא "להפסיק לשדר את הקשישים הגרועים" ומתלוצץ על חשבון ג'יימס: "ברוני עולה בחמישייה?"

דני אבדיה מספר על המפגש עם קריסטאפס פורזינגיס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

הלייקרס ממשיכים לאכזב. אחרי ההפסד הלילה (בין חמישי לשישי) 132:111 לקליפרס, שהיה ההפסד השביעי ברציפות שלהם בדרבי והשביעי בשמונה משחקים בעונה הרגילה, היה גם מי שנזכר בציוצים של לברון מתחילת העונה שהדפו את הביקורות על הסגל המבוגר מדי כביכול.

הלייקרס אכן נראים תשושים, מעבר לשיא, עם מעט מאוד חדוות משחק. הלילה ההתפרקות התורנית הגיעה ברבע השלישי בו הקליפרס רצו 18:40 והבטיחו את הניצחון.

"בכל המשחקים האחרונים היה רבע אחד שהרג אותנו. בדרך כלל זה היה הרבע השני, היום זה היה הרבע השלישי", ניסה לברון ג'יימס המיואש לתת הסברים. ג'יימס אמנם ממשיך להיות נקודת האור של הקבוצה וגם הלילה רשם משחק טוב עם 26 נקודות ו-8 ריבאונדים, אבל הלייקרס ממשיכים להפסיד שוב ושוב, ונמצאים רק שני ניצחונות מעל פורטלנד שבמקום ה-11 במערב.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Ronald Martinez, GettyImages
אובד עצות. לברון/GettyImages, Ronald Martinez

"אנחנו מתעקשים להמשיך לעבוד קשה ולהאמין בעצמנו", טוען פרנק ווגל, שהולך ומאבד קרדיט. "לא נשאיר אבן הפוכה עד שהדברים יסתדרו. ברור שאנחנו לא מתחברים עד עכשיו, אבל נמשיך לנסות למצוא דרכים לנצח כשאנתוני דייויס פצוע. אנחנו מסוגלים, פשוט עוד לא פיענחנו את זה".

אבל בתקשורת האמריקאית הלייקרס כבר הופכים לבדיחה של ממש, למרות שערוצי הטלוויזיה ממשיכים להתייחס אליה כאל קבוצה בכירה, והעבירו בשידור ארצי 7 מ-8 המשחקים האחרונים שלהם.

צ'ארלס בארקלי, למשל, טוען ש"צריך לנפח את הקבוצה הגרועה הזאת", ומסרב לנקוב בשמם של הלייקרס בשידורים של TNT בהם הוא משמש בתור פרשן. "בואו נפסיק לשדר את הדבילים מדרום קליפורניה! אנחנו חייבים להפסיק לשדר את הקבוצה הזאת".

כרמלו אנתוני, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
"אוהבים את כרמלו, אבל זה נגמר". אנתוני/רויטרס

התחזיות מתחילת העונה השתבשו לחלוטין

לדבריו של בארקלי, "בתור שחקן עבר גדול, אני יודע שכשאתה מזדקן, זה מבאס. כל הזקנים האלה בלייקרס פשוט גמורים, זה נגמר. אולי לברון עוד לא גמור, אבל דוויט הווארד, דיאנדרה ג'ורדן וכרמלו אנתוני בהחלט כן. אני אוהב את כרמלו, אבל זה נגמר". בארקלי אף התלוצץ על חשבון האמירה של לברון לפיה ישחק בעתיד עם בנו, ברוני, באותה קבוצה. "אם ברוני מצטרף ללייקרס עכשיו, הוא עולה מהספסל או פותח בחמישייה?", עקץ בארקלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully