וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר, צ'אבי ואינזאגי ברשימת המאמנים המבטיחים באירופה

זוכרים את טור כריסטיאן קרלסן? מנהלה המקצועי של מכבי חיפה בעבר כלל את המאמן ברשימה יוקרתית ב-ESPN: "מדהים שלא קיבל הצעה מאירופה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

טור כריסטיאן קרלסן הנורבגי, מי שהיה מנהלה המקצועי של מכבי חיפה ב-2016/17, פרסם היום (חמישי) טור דעה ב-ESPN ופירט מיהם לדעתו המאמנים המבטיחים ביבשת אירופה. ברשימה היוקרתית שכוללת שישה מאמנים נמצאים בין השאר צ'אבי הרננדס, מאמן ברצלונה, וכן סימונה אינזאגי מאינטר, ולצדם גם לא אחר מאשר ברק בכר, שקרלסן מכיר היטב מליגת העל, אבל כמובן שהשניים לא שיתפו פעולה יחד בכרמל.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מחמאות מטור כריסטיאן קרלסן. ברק בכר/מאור אלקסלסי

קרלסן עבר בין הליגות השונות באירופה וסימן את המאמנים הצעירים המבטיחים ביותר על פיו, כאשר הקריטריון היחיד הוא שיהיה מדובר במאמנים בני 40 עד 50. לפי קרלסן, אחת הסיבות למאמר שפרסם היא ריבוי המאמנים הוותיקים בליגות הבכירות - ביניהם שמות מפוארים כמו קרלו אנצ'לוטי (62), מסימיליאנו אלגרי (54), סטפנו פיולי (56), מאוריציו סארי (63), ז'וזה מוריניו (59), לוצ'יאנו ספאלטי (62) ואחרים, כולם מאמנים בכירים שכבר עברו את גיל 50.

ששת המאמנים שבחר הנורבגי הם צ'אבי הרננדס מברצלונה, וינצ'נזו איטליאנו מפיורנטינה, סימונה אינזאגי מאינטר, בו סוונסון ממיינץ, אנדוני איראולה מראיו וייאקנו והאחרון הוא ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. "נכון שישראל טכנית לא באירופה, אבל היא משחקת במפעלים האירופיים מאז 1991. בהתחשב בגיל שלו (42), זה מדהים שבכר עדיין לא קיבל הצעה מאירופה. הוא הוביל את הפועל באר שבע לשלוש אליפויות ולשלב הבתים של הליגה האירופית, הוביל את מכבי חיפה לאליפות עם אפקט מיידי אחרי שנים רעות, הוא מנהל היטב את חדר ההלבשה ונראה שהוא בדרך לאליפות נוספת", סיכם אקס הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully