וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה שינויים בהרכב באר שבע. לוי לשחקנים: "מעריך אתכם מאוד"

1.3.2022 / 7:30

האדומים זקוקים לניצחון בגומלין רבע גמר הגביע מול מכבי פתח תקוה (רביעי, 20:00), מרמנטיני יעלה לראשונה ב-11. גם הרוש, יוספי ובאריירו יפתחו, המאמן: "הוכחתם הרבה אופי"

רבע הגמר - הגומליןהסתיים02/03/2022
הפועל באר שבע
  • ויטור (80)
  • חטואל (95)
0
    מכבי פתח תקוה
    תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

    שבוע אחרי שקיבל את כל ההיתרים לחזור לפעילות מלאה, יעלה גוסטבו מרמנטיני מחר (רביעי, 20:00) לראשונה בהרכב הפועל באר שבע במשחק רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי פתח תקווה. המשחק הראשון בין השתיים לפני כחודש הסתיים בניצחון 0:1 של מכבי פתח תקווה ומחר תהיה הפועל באר שבע חייבת לפחות לנצח בהפרש של שער אחד כדי לכפות הארכה ופנדלים. כזכור אין משמעות עוד לשערי חוץ. במועדון מודעים לשיפור אצל היריבה שהבקיעה רביעייה בשבת לרשת הפועל חדרה, כך שצפוי להפועל באר שבע משחק קשה במיוחד, כיוון שההערכה בקבוצה היא שלמרות שהראש של מכבי פתח תקווה הוא במאבקי ההישרדות בליגה, ניר קלינגר לא יבוא להרים ידיים ולוותר על הגביע.

    גוסטבו מרמנטיני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
    נחוש לחזור לעניינים. מרמנטיני/ברני ארדוב

    באשר למרמנטיני, הוא עבר להפועל באר שבע בהשאלה עד תום העונה רגע לפני סגירת החלון וכבר שותף כמחליף במשחק הראשון שלו נגד מכבי נתניה. אבל אחרי זה נערכו לו בדיקות לב מקיפות, כפי שנוהגת לעשות הפועל באר שבע עקב מקרי עבר בקבוצה, וכשהתגלתה בעיה הוא נצטווה להפסיק את האימונים ולהמתין עד לאישור של קרדיולוגים. מרמנטיני יפתח מחר גם בשל הכרטיסים הצהובים של דנילו אספרייה וגם כי הוא מראה יכולת טובה באימונים ורוצה מאוד לחזור לעניינים.

    הברזילאי לא יהיה השינוי היחיד שיעשה רוני לוי בהרכב שלו. המאמן יערוך מספר רב של שינויים מחר גם בשל אילוצים כמו במקרה של רמזי ספורי. בקבוצה מקווים כי ספור ייטול חלק באימון הערב, אבל גם אם זה יקרה הוא לא צפוי לפתוח מחר כיוון שמיום שבת הוא חולה. דור מיכה שהורחק בשבת מול הפועל תל אביב יעדר. בהיעדרם של ספורי ומיכה, צפוי תומר יוספי לקבל את חולצת ההרכב בקישור ויידרש למשימות יותר התקפיות.

    תומר יוספי, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
    יקבל הזדמנות ב-11. יוספי/מאור אלקסלסי

    מריאנו באריירו שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים עקב הרחקות שונות, יחזור לאחד עשר. גם מיגל ויטור שעלה רק כמחליף במשחק האחרון כיוון שהתאושש מקורונה, ישוב להרכב. בשער צפוי אריאל הרוש לפתוח כפי שהיה גם במשחק הגביע לפני חודש אז הוא ספג רק בפנדל.

    מי שעוד יפתחו בהרכב אחרי שלא פתחו במשחקים האחרונים הם אור דדיה, הלדר לופס ושגיב יחזקאל שעלה בשבת רק כמחליף וכבש את שער השוויון החשוב מול הפועל תל אביב.

    רוני לוי ערך אתמול אסיפה לשחקנים ובין היתר אמר: "אני מעריך מאוד את העבודה הטקטית שעשיתם בשבת כשנותרנו בעשרה שחקנים. הוכחתם הרבה אופי במחצית השנייה וידעתם לחזור למשחק בחיסרון מספרי. הייתי מאוד גאה בכם בשבת".

    רוני לוי מאמן הפועל באר שבע עם איתי שכטר. לירון מולדובן
    מעריך את העבודה הטקטית. לוי עם שכטר/לירון מולדובן

    לקראת המשחק מחר, שבה לארץ הבעלים אלונה ברקת והיא צפויה להגיע הערב לאימון. במועדון רוצים מאוד להמשיך בגביע ולזכות בכרטיס לחצי הגמר ולשם כך יהיו חייבים מחר לנצח, מה שלא עשו בחמשת המשחקים האחרונים בליגה ובגביע.

    הרכב משוער: אריאל הרוש, אור דדיה, מיגל ויטור, איתן טיבי, הלדר לופס, מריאנו באריירו, אנדרה מרטינס, תומר יוספי, גוסטבו מרמנטיני, שגיב יחזקאל, ניקיטה רוקאביציה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully