וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום האליפות של באר שבע התרחק מאוד: "יש משחק עונה בגביע"

27.2.2022 / 6:25

סגנית המוליכה הצליחה להשוות בבלומפילד אחרי שהייתה יותר ממחצית בעשרה שחקנים, אבל אחרי הניצחון של מכבי חיפה, היא כבר 6 נקודות מהירוקים וסיכויי האליפות קלושים. ברקת תחזור מחו"ל למשחק הגביע, השחקנים יידרשו להיזהר מאדומים נוספים

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

תחושות מעורבות בהפועל באר שבע אחרי התיקו 1:1 אתמול (שבת) מול הפועל תל אביב. מצד אחד הקבוצה של רוני לוי שמטה עוד שתי נקודות יקרות והתרחקה ממכבי חיפה. מצד שני, המאמן ידע להחזיר את השחקנים מההפסקה למחצית שנייה לא פשוטה וכשהם גם בפיגור וגם בחיסרון מספרי עקב ההרחקה של דור מיכה, הם הצליחו לחזור למשחק ולפחות לא להפסיד אחרי שער השוויון של שגיב יחזקאל. המשחק אתמול בבלומפילד היה משחק הליגה הרביעי ברציפות בו הקבוצה לא ניצחה, אבל הפעם התחושות היו יותר טובות בשל החיסרון המספרי ולראיה גם הקהל שהגיע לבלומפילד לתמוך בשחקנים, נשאר בסיום כדי להודות להם על ההשקעה.

הבוקר יותר מתמיד, משלימים בקבוצה שיהיה להם מאוד קשה ואולי אף בלתי אפשרי להדביק שוב את הפער ממכבי חיפה. נכון שהדברים נראו אבודים גם אחרי ההפסדים למכבי תל אביב ולמכבי חיפה ומשום מקום ידעה הקבוצה לנצח בחוץ את מכבי פתח תקוה והפועל ירושלים ולנצל מעידות של מכבי חיפה כדי לדגדג שוב את הפסגה, אבל כעת כשהפער שנפתח הוא כבר בן 6 נקודות, מפנימים במועדון שאליפות לא תנחת העונה בטרנר.

אכזבה בסיום, הפועל תל אביב מול הפועל באר שבע 1:1. דני מרון
אין אליפות. באר שבע מאוכזבת בסיום/דני מרון

בשל כך הופך המשחק ביום רביעי מול מכבי פתח תקוה ברבע גמר גביע המדינה למשחק הכי חשוב של העונה. "זה נהיה משחק העונה שלנו", אמרו אמש במועדון. גם הבעלים אלונה ברקת ששהתה בימים האחרונים בארצות הברית וצפתה במשחק אתמול מרחוק, מתכוונת לנחות בהמשך השבוע בארץ כדי להיות עם הקבוצה שזקוקה לניצחון על מכבי פתח תקוה בטרנר אחרי שבמשחק הראשון בפתח תקווה, ניצחו השחקנים של ניר קלינגר 0:1, מה שנותן להם יתרון לקראת יום רביעי.

ברקת הייתה מעודדת מהאופי שגילו השחקנים במחצית השנייה כאשר נותרו כאמור בעשרה שחקנים. ההרחקה של דור מיכה מצטרפת לעוד מקרים שהיו העונה ובהם נותרה הקבוצה בעשרה שחקנים, דבר שהיקשה עליה מאוד אפילו שידעה לכבוש לא פעם, כמו אתמול, שערים דווקא בחיסרון מספרי. רוני לוי שלל אמש קשר בין כל המקרים בהם הורחקו לקבוצה שחקנים. "אין כאן משהו שמייחד את זה. אלה דברים שקורים בכדורגל", אמר המאמן. יחד עם זה, במועדון יחדדו בפני השחקנים השבוע את חובת האחריות שמוטלת על כל אחד כדי שלא יתווספו עוד מקרים בהם נשארת הקבוצה בחיסרון מספרי. דור מיכה שהורחק אתמול אחרי פאול על דורון ליידנר, ממנו יכול היה להימנע, נראה שבור בהפסקת המשחק אחרי שהפועל באר שבע גם ספגה שער לפני סיום המחצית הראשונה. "לא הולך לדור שום דבר", אמר אמש שחקן בקבוצה. "זה היה יכול להיות המשחק הכי חשוב שלו העונה. רמזי ספורי הודיע בבוקר שהוא חולה ודור הוצנח להרכב בבלומפילד מול הפועל תל אביב במשחק כל כך חשוב לנו. במקום שייצא הכי גדול מהמשחק הזה, הוא הורחק והשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים. יכולה להיות תחושה יותר קשה מזו?".

דור מיכה העביר מסר ברשתות החברתיות ורשם: "לכל שחקן יש תקופות פחות טובות בקריירה, שכלום לא הולך וכל מה שאתה מתכנן הולך לך הפוך, אבל לפעמים צריך לשקוע בשביל לזרוח מחדש. אני לארגע לא מוותר, אמשיך לעבוד קשה ואני מאמין בעצמי באמונה שלמה שאצליח להביא את המ שאני יודע למועדון ולקהל המדהים שנותן לי מלא כוח ואהבה".

קשר הפועל באר שבע דור מיכה. כרטיס אדום ראשון בקריירה. דני מרון
"כלום לא הולך לו". מיכה אחרי ההרחקה/דני מרון

בהפסקה אמר רוני לוי לשחקנים: "זה תלוי בנו. אנחנו בפיגור ובחיסרון מספרי. אם לא ניתן מעצמנו את המקסימום במחצית השנייה, התוצאה יכולה להיגמר רע מאוד מבחינתנו. אבל אם נדע לשמור על השער שלנו, אנחנו נחזור למשחק ונשווה". לוי הכניס למחצית השנייה את שגיב יחזקאל שלא פתח במקום יוג'ין אנסה המאכזב וקיבל ממנו שער שוויון חשוב מאוד.

לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה בגביע ביום רביעי יחזור מיגל ויטור להרכב אחרי שאתמול עלה רק כמחליף בעקבות החזרה מקורונה. מריאנו באריירו שנעדר כבר שני משחקים יחזור להרכב במקום דוד קלטינס שנפגע אתמול בראשו ופונה מהמשחק. לעומתם יעדר דנילו אספרייה עקב צהובים וכמובן דור מיכה שהורחק אתמול.

מי שרשם משחק טוב הוא רועי גורדנה שכבר זמן רב לא קיבל את חולצת ההרכב ועשוי להמשיך לפתוח גם בגביע.

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה בהפועל באר שבע

בשני מחזורי סיום העונה הסדירה הפועל באר שבע תארח את הפועל חיפה ותתארח אצל הפועל נוף הגליל. ביום רביעי היא תארח את מכבי פתח תקוה בגומלין רבע גמר גביע המדינה, כחודש אחרי שנכנעה למלאבסים 1:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully