וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש שאצילי סובל מקרע, ייעדר לפחות משלושת המשחקים הקרובים

26.2.2022 / 21:27

מכבי חיפה איבדה את מלך השערים והבישולים של ליגת העל, שנפצע במהלך הדרבי וירד לחדר ההלבשה עם כאבים בשריר הירך האחורי. בכר בסיום: "קצת מזל לא הזיק, אי אפשר כל הזמן לתת הצגות. שרי לא עבר סדרת חינוך"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

סיבה לדאגה למכבי חיפה במהלך הדרבי הערב (שבת). הקבוצה אמנם ניצחה 0:1 את הפועל חיפה והגדילה את הפער בפסגה לשש נקודות, אבל עומר אצילי, השחקן הכי טוב של הירוקים שהוא גם מלך השערים (18) והבישולים (9) של ליגת העל, נפצע בשריר הירך האחורי ונטש את המשחק מול הפועל חיפה בדקה ה-59. אצילי הבין מיד שלא יוכל להמשיך וירד ישירות לחדר ההלבשה, מאוויס צ'יבוטה נכנס במקומו.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה לאחר שנפצע. מאור אלקסלסי
עומר אצילי הפצוע/מאור אלקסלסי

בסיום הדרבי המאמן ברק בכר אמר ש"כנראה שלאצילי יש מתיחה בשריר", אמנם החשש במכבי חיפה הוא שהקשר סובל מקרע, שיגרום להיעדרות שלו משלושת המשחקים הקרובים לפחות. המשחק הבא של מכבי חיפה הוא נגד הפועל חדרה בגביע, ולאחר מכן הירוקים יפגשו לשני המחזורים האחרונים של העונה הסדירה את הפועל נוף הגליל ובית"ר ירושלים.

על הדרבי אמר בכר: "ערב לא פשוט, במיוחד במחצית השנייה אפשר להגיד שקצת סבלנו, אבל זה דרבי, היה משחק חשוב, ידענו שיש לנו הזדמנות להגדיל את הפער בצמרת. התחלנו טוב, אבל במחצית שנייה נגררנו לאחרו ולסלט שעשתה הפועל חיפה, זה היה לטובתה והיא הגיעה למצבים. גם כשהחלפנו שיטה זה לא עזר, קצת מזל לא הזיק".

על הפער בפסגה: "יש שני משחקים עד הפלייאוף, שנה שעברה הובלנו בשמונה נקודות והפכו לנו את המצב. אנחנו רואים כמה המשחקים קשים, כל קבוצה והמטרות שלה, יש לנו משחקים מול שתי קבוצות שנלחמות על החיים. לקראת הפלייאוף אנחנו יותר מתקשים. אני באמת מרוצה, אי אפשר כל הזמן לתת הצגות, צריך לדעת לנצח כשאנחנו לא טובים. השנה לא הצלחנו לנצח כשהיינו לא טובים, היה עוד יותר קשה ודחוק מהפועל תל אביב, אבל יותר מתוק".

על חזרת שרי להרכב: "לא הייתה שום סדרת חינוך, זה שחקן שהוא קפטן שני שלנו, היה פצוע, שיחק המון השנה שיחקנו הרבה משחקים השנה מכל הקבוצות, נכנס ביום שני ועזר לנצח והיום עשה גול נהדר".

עוד בוואלה!

הדובדבן של שרי: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל חיפה בדרבי

לכתבה המלאה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"לא הייתה סדרת חינוך". בכר על שרי/מאור אלקסלסי

לפני המשחק נעצר תושב אזור המרכז שתקף אוהד של הקבוצה היריבה במהלך קטטה וכן נעצר תושב נשר בחשד שהשליך אבוקה מחוץ לאצטדיון. המשטרה תפסה ברכבו שני רימוני עשן צה"ליים, זיקוקים ואבוקה נוספת.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון בדרבי/מאור אלקסלסי

למכבי חיפה מצפה ביום שלישי גומלין רבע גמר הגביע מול הפועל חדרה, בשבת היא תארח את הפועל נוף הגליל ושבוע לאחר מכן תחתום את העונה הסדירה עם משחק בטדי מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully