וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרופר סיכם בלודוגורץ ויעבור בקיץ, ניסנוב: "קולו לא יחזור"

מגן הפועל תל אביב סיכם לשלוש שנים אצל הבולגרים, הבעלים התייחס לבלם שעזב במפתיע את הארץ. רוני לוי אחרי ה-1:1 של הפועל באר שבע: "הכרטיס האדום טרף את הקלפים"

התגובות לאחר ה-1:1 בין הפועל תל אביב להפועל באר שבע/ספורט1

הפועל תל אביב והפועל באר שבע לא הצליחו לעצור את רצף המשחקים ללא ניצחון כשנפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 באצטדיון בלומפילד, ומדובר בתוצאה שהיא כמו הפסד עבור שתיהן. המארחים נותרו מחוץ לשש הקבוצות הראשונות בטבלה לקראת שני משחקי סיום העונה הסדירה, סגנית המוליכה שוב אפשרה למכבי חיפה לברוח לה וגם למכבי תל אביב שבמקום השלישי להתקרב אליה.

צפו בתקציר המשחק

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1
מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. דני מרון
"הכרטיס האדום טרף את הקלפים". רוני לוי/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי אמר לאחר משחק רביעי רצוף ללא ניצחון: "התכוננו והיו לנו תכניות למשחק, ידענו שהפועל תל אביב תילחם על כל הקופה ותעשה את המקסימום, עבדנו המון על התקפה ולחץ ולצערי הכרטיס האדום טרף את הקלפים. אני חייב לתת מחמאות לשחקנים שמגלים אופי ויודעים לשחק טקטי גם עם שחקן פחות ולמנוע מהיריבה להגיע מצבים. ניסינו לשחק כדורגל גם ב-10 שחקנים, לעומת קבוצות אחרות שנגדנו משכו זמן בעשרה שחקנים, והצלחנו להשוות ועל כך גם מגיע כל הכבוד לשגיב".

על כך שבאר שבע לא בעטה למסגרת השער במחצית הראשונה: "נכנסנו למשחק לא טוב, אבל ככל שהמשחק התקדם הצלחנו להיכנס למשחק ולקצב וגם הגענו לכמה התקפות מעבר טובות, כולל במהלך שהסתיים בכרטיס אדום".

הבעיה בחלק הקדמי: "בשני משחקים היינו בחיסרון מספרי ואם לא זה אז היינו מבקיעים ומנצחים. הייתה לנו העונה סדרה ארוכה של ניצחונות וריצה מטורפת ולא איבדנו את הראש, וגם עכשיו לא נאבד את הראש. השחקנים עובדים קשה, אני מאוד סומך עליהם ורגוע מאוד. אני לא חושש מכלום, אנחנו נחזור עם הרבה עבודה קשה ומגיעה גם מילה טובה לקהל שבא לתמוך ועוזר לנו".

שגיב יחזקאל, שהשווה עבור באר שבע, הוסיף: "נקלענו לסיטואציה לא פשוטה ואני שמח שהצלחנו לחזור ושהצלחתי לכבוש. דברים לא תמיד הולכים כמו שאנחנו רוצים. לא קל מול הפועל תל אביב בבית, עם הקהל שלה, אבל באנו לעבוד ולשחק כמו שאנחנו יודעים".

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. דני מרון
"משחק שברח לנו מהידיים, היינו צריכים לנצח". רפואה/דני מרון

מנגד אמר מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה: "האכזבה היא גדולה לפני מה שהתנהל במשחק. גם כשבאר שבע השוו לא קיבלנו החלטות נכונות בחלק הקדמי, אנחנו עובדים על זה כל הזמן וזה מאוד מאכזב. זה תיקו שמאכזב את שתי הקבוצות, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו - היינו צריכים לנצח, זה משחק שברח לנו מהידיים. הפלייאוף העליון זו מטרה של כל המועדון, אבל דברים עדיין תלויים בנו. האכזבה עצומה, הגענו במחצית הראשונה לארבעה או חמישה מצבים טובים והבקענו רק שער אחד. הפס האחרון זה מה שהכריע את המשחק, למרות שגם לא הצלחנו לשמור על ה-0:1".

החלוץ שלומי אזולאי, שכבש את שער היתרון למארחת, אמר בסיום: "0:1 במחצית, שער בדקה קריטית, מול 10 שחקנים - אם לא נשמור על זה עכשיו, במשחק טוב, אז מתי נשמור? במקום שניקח את היתרון לצד של ביטחון, להיות רגועים ולקבל החלטות נכונות - זה הלך עקום. בעיה של ריכוז ונאיביות הביאו לתיקו הזה. זה לא הסוף, נשארו שני משחקים, ואם ננצח בהם יהיה בסדר. כרגע התחושות לא קלות, אבל ניתן הכל. אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון, יש לנו הרבה מה להרוויח, ונקווה שזה יקרה".

הבעלים איציק ניסנוב הודיע בסיום: "הבלם סיאנדה קולו עשה דבר שלא ייעשה. הוא הפקיר את הקבוצה רגע לפני אחד המשחקים החשובים שלה העונה ועזב על דעת עצמו. חזרה שלו כלל לא עומדת על הפרק. הוא סיים את דרכו בהפועל תל אביב". קולו אתמול עלה על טיסה לפנות בוקר והחליט לעזוב את ישראל ללא אישור מהקבוצה. קולו נעלב שהוא לא תורגל בהרכב וקיבל החלטה אמוציונלית, כאשר גם אחרי האימון שלשום כאשר הוא לא תורגל הוא סינן "אני נוסע מפה". כולם היו בטוחים שהוא צוחק, אך קולו מימש את איומו. כאמור, הקבוצה החליטה שלא יחזור, וייענש.

כמו כן, מגן הקבוצה דני גרופר יעזוב הקיץ את האדומים כשחקן חופשי ויצטרף בחוזה לשלוש שנים ללודוגורץ, אלופת בולגריה. כזכור, בקיץ האחרון גרופר לא הסכים לחתום על הארכת חוזה בקבוצה, והדבר גרר להוצאתו מהסגל. לבסוף, המגן השמאלי הוחזר לסגל ואף ערך שש הופעות העונה בליגה.

בשני מחזורי סיום העונה הסדירה שנותרו, הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל ירושלים ותארח את מכבי נתניה. הפועל באר שבע תשחק ביום רביעי בגביע המדינה נגד מכבי פתח תקוה, אחרי הפסד 1:0 במשחק הראשון, ולאחר מכן תארח בליגה את הפועל חיפה ותתארח אצל הפועל נוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully