וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בהפועל באר שבע: ספורי טרם שב לאימונים לפני "משחק העונה"

28.2.2022 / 11:10

הקשר עוד לא התאושש ממחלה, בזמן שמיכה ואספרייה לא יוכלו לשחק נגד מכבי פתח תקוה בגביע ברביעי. באריירו יחזור במקום קלטינס

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע מודאגת מכך שרמזי ספורי עלול להיעדר גם ממשחק הגביע החשוב כל כך נגד מכבי פתח תקוה מחרתיים (רביעי). כזכור, הקשר התעורר בשבת בבוקר עם חום וכאב גרון ולכן הוצא מהסגל למשחק מול הפועל תל אביב, כאשר במקומו הוקפץ להרכב דור מיכה שספג כרטיס אדום עוד לפני ההפסקה. הפועל באר שבע קיוותה לקבל הבוקר את ספורי בחזרה לאימונים, כך שיוכל להיות מוכן לגביע, אך הקשר עדיין חולה ונשאר בביתו.

ספורי נצטווה למנוחה ולטיפול באנטיביוטיקה כדי לנסות ולהכשיר את עצמו לאימון המסכם מחר, אבל הוא בספק גדול למשחק ומדובר בבעיה גדולה לרוני לוי, שמלבד מיכה יחסר גם את דנילו אספרייה המוצהב. במקרה שלא תחול הטבה במצבו של ספורי, המאמן ייאלץ לאלתר בקישור או לעבור לשחק עם שלושה בלמים ושני חלוצים.

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. דני מרון
צרות לפני משחק חשוב. רוני לוי/דני מרון

גומלין רבע גמר הגביע הוא לכל הדעות "משחק עונה" עבור הפועל באר שבע. בליגה האליפות התרחקה מאוד בעקבות התוצאות בארבעת המשחקים האחרונים, בהן הקבוצה מבירת הנגב צברה 3 נקודות בלבד מ-12 אפשריות. בגביע היא תצטרך למחוק פיגור 1:0 מהמשחק הראשון מול מכבי פתח תקוה.

מי שיחזור להרכב הוא מריאנו באריירו, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים ויחליף את דוד קלטינס שנחבל בראשו בשבת ולא מורשה להתאמן בינתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully