וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל לא ישחק נגד גרמניה בשל פציעה בכף היד

28.2.2022 / 17:54

הקפטן ייעדר במפגש בהיידלברג (20:30), בו נבחרת ישראל תנסה לנצח ולשוב למקום הראשון. בלאט צפוי לקבל דקות משמעותיות

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

נבחרת ישראל תעלה הערב (שני, 20:30) לאחד המשחקים החשובים ביותר שלה במוקדמות אליפות העולם 2023, כשתתארח בהיידלברג אצל נבחרת גרמניה. שתי הנבחרות נפגשו רק לפני שלושה ימים בדרייב אין, שם הגרמנים ניצחו 67:71 והשתוו לישראל ולאסטוניה בטבלה, עם שני ניצחונות והפסד אחד לכל אחת מהנבחרות. עם זאת, שעות בודדות לפני ההתמודדות ישראל קיבלה בשורה לא פשוטה, לאחר שנודע כי הקפטן גל מקל ייעדר בשל פציעה בכף היד.

שחקן נבחרת ישראל גל מקל עם תומר גינת. ברני ארדוב
חיסרון משמעותי לנבחרת. מקל/ברני ארדוב

במחנה הישראלי מספרים בימים האחרונים על מוטיבציה גבוהה מאוד ורמת מוכנות גבוהה כדי לחזור למקום הראשון בבית ד'. בצוות המקצועי עברו עם השחקנים על הטעויות מהמשחק הקודם, כשהמטרה הראשית תהיה להגיע ליותר נקודות קלות ולהגיע למשחק המעבר, דבר שהנבחרת לא עשתה כמעט בכלל במשחק הקודם.

גיא גודס החליט לרשום למשחק את תמיר בלאט על חשבון גבי צ'אצ'אשווילי, שכלל לא שותף ביום שישי, ובלאט אמור להיות בין השחקנים שידחפו את הכדור קדימה במשחק המעבר. נקודה נוספת שעליה שמו דגש בנבחרת היא ריבאונד ההגנה והורדת מספר השלשות של הגרמנים.

עוד בוואלה!

גיא גודס: "כולנו הרגשנו סוג של פספוס, תהיה עבודה יותר קשה"

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת ישראל גיא גודס עם תמיר בלאט. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
אמור להוביל את משחק המעבר. בלאט עם גודס/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

"לא פשוט, אבל זה מה שהחלונות האלה נותנים לנו בעצם", אמר עידן זלמנסון לקראת המשחק, "זה נותן לנו אומדן בשביל עצמנו שהשתפרנו מלפני כמה ימים, בטוח שנראה את זה מחר. אנחנו צריכים יותר ביטחון בעצמנו, במשחק שעבר היינו פחות מרוכזים, היו לנו כמה ימים להתכונן ונבוא עם יותר ביטחון ויותר מחוברים. זה משחק חשוב, אנחנו מודעים לזה, התכוננו טוב, היו אימונים מצוינים, ראינו וידאו ונתקן את הטעויות. תמיר הוסיף לנו המון, השחקנים שפה מצוינים, כולם יעשו עבודה טובה ונגיע במנטליות טובה בתקווה שזה יעזור לנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully