וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "כולנו הרגשנו סוג של פספוס, תהיה עבודה יותר קשה"

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 21:48

אחרי ההפסד לגרמניה בארץ, נבחרת ישראל תנסה לנצח בחוץ ביותר מ-4 נקודות כדי לחזור לעמדה טובה במוקדמות המונדובאסקט (שני, 20:30). תמיר בלאט החליף את צ'צ'אשוילי בסגל, המאמן: "הוא פיקח וחכם, יודע איך להיכנס לעניינם". שלושה שחקני יורוליג הצטרפו לסגל היריבה

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

אחרי ההפסד המאכזב ביום שישי, נבחרת ישראל תנסה מחר (שני, 20:30) לתקן את מצבה בבית ד' של מוקדמות מונדובאסקט 2023 כשתתארח בהיידלברג אצל נבחרת גרמניה. שתי הנבחרות מגיעות למשחק במאזן זהה של שני ניצחונות והפסד אחד, בדיוק כמו נבחרת אסטוניה שתפגוש בפעם השנייה את נבחרת פולין מחר.

בנבחרת ישראל אמנם התאכזבו מאוד מההפסד 71:67 בסוף השבוע האחרון אך מאמינים כי אם יעלו את הרמה שלהם לזו שהציגו לאורך רוב משחקי החלונות בשנים האחרונות, יוכלו לנצח גם את גרמניה בחוץ. המשחק הוא משמעותי כדי להבטיח את העלייה לשלב הבתים השני, אך יותר קריטי לעלייה עצמה לאליפות העולם. הפסד לגרמניה ישים על הנבחרת הרבה מאוד לחץ בהמשך, ומעט מקום לטעויות בחלונות הבאים, בעוד ניצחון מעל 4 נקודות, וישראל תשוב לעמדה נהדרת לקראת המשך הדרך.

מקס היידיגר, נבחרת ישראל. יותם רונן
יעמוד למבחן. היידיגר/יותם רונן

תמיר בלאט שהצטרף לאימונים אמור לקבל תפקיד משמעותי, ויחבור בקו האחורי לגל מקל, ים מדר ובר טימור ששיחקו את רוב הדקות בעמדות הגארדים. בלאט יתפוס בסגל את מקומו של גבי צ'צ'אשוילי, כך שבנבחרת נותנים הזדמנות נוספת גם למקס היידיגר, אך אם לא יחול שיפור משמעותי ביכולת שלו מהמשחק הראשון, הוא לא צפוי לקבל יותר מדי דקות.

גם בעמדות נוספות גיא גודס צפוי לשנות מעט. ג'ייק כהן שהיה תשוש במשחק הקודם אחרי המסע מטורקיה אמור לקבל יותר דקות ולעזור לתומר גינת, ובנבחרת מקווים כי גם עידן זלמנסון יציג יכולת שמזכירה את הרמה שלו בליגת העל.

עוד בוואלה!

אכזבה בישראל אחרי ההפסד לגרמניה: "היה לנו קשה בגודל איתם"

לכתבה המלאה
עידן זלמנסון, שחקן נבחרת ישראל. יותם רונן
מצפים ליכולת שלו מליגת העל. זלמנסון/יותם רונן

גיא גודס אמר לקראת המשחק: "אין הרבה שינויים, יותר וידאו ותיקון טעויות. הראינו דברים שעשינו טוב ודברים שעשינו פחות טוב, ניסינו להרים את מצב הרוח קצת. כולנו הרגשנו סוג של פספוס, זה משחק הכדורסל, הגרמנים עשו קליעות גדולות של שחקנים שלא היו אמורים לקלוע. מפה צריך להתאושש ולהמשיך קדימה, לבוא למשחק השני יותר מפוקסים בדברים שאנחנו צריכים לעשות יותר טוב. יכולנו להיות שם במשחק הקודם, לקחו לנו ריבאונד התקפה שסתם לנו את החזרה, לומדים ומתקדמים".

"שתי נבחרות קצת שונות, הגרמנים זורקים כמעט הכי הרבה שלשות בטורניר, כמעט 34 שלשות, יש להם הרבה קלעים, יש לנו סגנון שונה של שחקנים ואנחנו משחקים בסגנון שונה. הגנתית אנחנו צריכים לעצור את השלשות שלהם, ההבדל מבחינתם יהיה כמות השלשות שהם יקלעו, לא תמיד האחוזים. הם יזרקו את ה-34-35 השלשות שלהם. הם הוסיפו עוד שני קלעים, תהיה עבודה יותר קשה".

"תמיר בלאט התאמן לראשונה עם הנבחרת אחרי הרבה זמן, יהיה מעניין לראות איך הוא ישתלב. הוא ילד פיקח וחכם, יודע איך להיכנס לעניינים, זה מה שהוא עשה כל הקריירה שלו. כל שחקני הנבחרת רואים את המחויבות שלהם והרצון שלהם, זה לא מובן מאליו. זה מעודד, צריך לאמץ את זה ועם זה ללכת למלחמה קדימה".

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. ברני ארדוב
בגרמניה זה יסתיים אחרת? גודס/ברני ארדוב

שתי הנבחרות יצאו מתל אביב בשבת בבוקר והגיעו בטיסת המשך מפרנקפורט להיידלברג. את סגל גרמניה חיזקו שלושה שחקני יורוליג לעומת המשחק הקודם, כאשר תחילה קיוו שם לקבל חמישה. מאודו לו ויוהנס ת'ימן הצטרפו מאלבה ברלין של תמיר בלאט, ואילו אנדראס אובסט הצטרף מבאיירן מינכן. הגרמנים לא אירחו משחק באולם בהיידלברג מאז 1989 ומאזנם בו עומד על 1:11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully