וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא מושלמת: נבחרת ישראל הפסידה 71:67 לגרמניה

הנבחרת של גיא גודס כבר לא מושלמת במוקדמות המונדובאסקט לאחר שאיבדה יתרון דו ספרתי מול היריבה שהגיעה בסגל חסר, אך נהנתה מיכולת טובה של רוברט בנצינג (17). תומר גינת בלט אצל הכחולים-לבנים (20 ו-7 ריבאונדים), אך זה לא הספיק

נבחרת ישראל הפסידה היום (שישי) 71:67 בבית לנבחרת גרמניה במוקדמות אליפות העולם. החבורה של גיא גודס קיוותה להישאר מושלמת בתום המחזור השלישי בבית ד', אך הציגו משחק מפוזר ועל אף שנטלו מחדש את ההובלה לאחר איבוד יתרון דו ספרתי, שוב ראו את היריבה החסרה הופכת בדרך לניצחון חוץ. תומר גינת גילה יכולת טובה בשורות הכחולים-לבנים (20), מקס היידיגר ערך בכורה, אך זה לא עזר מול רוברט בנצינג, שהתעורר ברגעים הנכונים (17).

לאחר רבע ראשון דל מבחינה התקפית נראה היה כי המארחת נכנסת לקצב כאשר גל מקל העלה את הנבחרת ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק. הגרמנים לא נבהלו וקיזזו את הפער, ועלו ליתרון ראשון לקראת הירידה למחצית. הספסל של גודס סייע לישראל ליטול מחדש את ההובלה, אך בנצינג וחבריו לא ויתרו, הפכו שוב והפעם הבטיחו את הניצחון.

אוהדי נבחרת ישראל בכדורסל מול גרמניה. ברני ארדוב
כדורסל בצהרי שישי. אוהדי הנבחרת מוכנים/ברני ארדוב
שחקן נבחרת ישראל בכדורסל מקס היידיגר. ברני ארדוב
בכורה בנבחרת. היידיגר/ברני ארדוב

רבע 1:

מקל, זלמנסון וגינת פתחו טוב ודאגו ליתרון ישראלי קל בפתיחה. הגרמנים, שהגיעו ללא שחקני קבוצות היורוליג התקשו מבחינה התקפית, אך לא איפשרו לחבורה של גיא גודס לברוח. מקס היידיגר עלה לדקות בכורה בנבחר, כאשר גם ג'ייק כהן ששיחק אמש עם מכבי תל אביב ביורוליג עלה מהספסל. תומר גינת הוליך את קלעי המארחת, שהוליכה בסיום הרבע הראשון 12:15.

רבע 2:

שלשה של כריסטיאן שנגפלדר בפתיחת הרבע קבעה 15:15, אך ישראל הגיבה היטב ועלתה ל-15:21. שלשה של שון דאוסון קבעה יתרון שיא לנבחרת עד לאותו רגע, 17:26 ומאמן האורחת גורדון הרברט הזעיק פסק זמן. גינת קבע יתרון דו ספרתי ראשון, 6:32 להפסקה. הגרמנים הגיבו היטב, ובהובלתם של שנגפלדר ודויד קראמר רצו 5:18 ונטלו את ההובלה. 33:35 לגרמניה במחצית.

עוד בוואלה! ספורט

בקצב הצ'אצ'א: גבי צ'אצ'אשווילי במסע לכיבוש הכדורסל הישראלי

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל תומר גינת עם נמרוד לוי. ברני ארדוב
בלט בשורות הנבחרת. גינת/ברני ארדוב

רבע 3:

הגרמנים יצאו מחדר ההלבשה עם הגנה חזקה, כאשר החבורה של גיא גודס הציגה רכות מסוימת, אותה האורחת ניצלה כדי לעלות ליתרון 35:42. המקומיים התעוררו, כאשר נמרוד לוי וים מדר דאגו למחוק את הפיגור לגמרי עם ריצת 0:7. למרות משחק מפוזר מצד המארחת, היא הצליחה ליטול מחדש את ההובלה וירדה ביתרון 49:51 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

ים מדר החל לצבור נקודות, גינת המשיך להראות נהדר וגם בר טימור ונמרוד לוי סייעו לישראל להגדיל את יתרונה לשש הפרש. רוברט בנצינג הגיע בדיוק בזמן מבחינת הגרמנים כאשר גם יוסטוס הולאץ גילה יכולה התקפית משופרת. שלשה קריטית של בנצינג 36 שניות לסיום קבעה יתרון שש לאורחת, ולמעשה סגרה עניין. 67:71 בסיום לגרמניה, וישראל כבר לא מושלמת במוקדמות המונדובאסקט.

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס עם גל מקל. ברני ארדוב
הפסד מאכזב. גודס ומקל/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: תומר גינת 20 נקודות (7 מ-8 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, ים מדר 12 (5 מ-14 מהשדה), נמרוד לוי 9, ג'ייק כהן 5, שון דאוסון 5, עידן זלמנסון 4, גל מקל 4, גיא פניני 3, רפי מנקו 3, בר טימור 2 ו-6 אסיסטים, מקס היידיגר (08:56 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לגרמניה: רובין בנצינג 17 נקודות (5 מ-16 מהשדה), יוסטוס הולאץ 16, כריסטיאן זנגפלדר 11 ו-5 ריבאונדים, דויד קראמר 8 ו-7 ריבאונדים, יונאס וולפארת בוטרמן 4, מיכאל קסנס 4, מקס די לאו 3, דומיניק לוקהארט 3, רובין כריסטן 3, לוקאס ואנק 2. בסטיאן דורת (09:45 דקות) שותף, אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully