וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון החתימה את ארצ'י גודווין עד לסיום העונה

הגארד (1.96, 27) השתחרר מבודיבלניק קייב בעקבות הלחימה באוקראינה ויחזק את נועלת הטבלה שמנסה להישאר בליגה. שיחק חמש שנים ב-NBA עם ממוצע של 6.2 נקודות

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הגארד ארצ'י גודווין עד לסיום העונה. גודווין שיחק לאחרונה במדי בודיבלניק קייב, אך לאור הלחימה באוקראינה ביקש לעזוב את הקבוצה, והוא יסיים את העונה במדי נועלת הטבלה בליגת העל.

לגודווין (1.96, 27) יש רזומה מעניין. הוא נבחר בסיבוב הראשון של דראפט 2013 על ידי אוקלהומה סיטי (בחירה 29), אבל הזכויות עליו הועברו מיד לפיניקס, במדיה שיחק שלוש שנים. גודווין עבר גם בניו אורלינס ובברוקלין ובסך הכל השלים 153 הופעות על פני חמש עונות ב-NBA עם ממוצעים של 6.2 נקודות ו-2 ריבאונדים למשחק. בשנים האחרונות הוא מדלג בין ליגות מחוץ לארצות הברית, ובין היתר שיחק בסין, טורקיה, אולם הגרמנית, לבלואה מטרופוליטנס הצרפתית ולאחרונה כאמור בודיבלניק האוקראינית.

ארצ'י גודווין במדי ברוקלין נטס. Dylan Buell, GettyImages
החתמה מסקרנת. גודווין במדי ברוקלין נטס/GettyImages, Dylan Buell

לראשון לציון יש כעת שישה שחקנים זרים חתומים ובמועדון יחליטו האם להישאר עם שישה עד לסיום העונה, או לשחרר את אחד השחקנים ולהישאר עם חמישה. הקבוצה תחזור מפגרת הנבחרת במשחק חוץ קשה נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully