וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי צפוי לרדת לספסל פ.ס.וו איינדהובן נגד ספרטה רוטרדם

בהולנד דווח שהישראלי לא יפתח כשקבוצתו תשוב לליגה ותנסה לצמק את הפער מאייאקס (ראשון, 15:30, ספורט2). ויטסה ואלי דסה ישובו למסלול הניצחונות מול ניימיכן?

תקציר: מכבי תל אביב - פ.ס.וו איינדהובן 1:1/ספורט1

פ.ס.וו איינדהובן עברה בהצלחה את מכבי תל אביב בדרך לשמינית גמר הקונפרנס ליג, שם היא תפגוש את קופנהאגן הדנית, וכעת היא שבה לליגה ההולנדית ומחר במסגרת המחזור ה-24 היא תתארח אצל ספרטה רוטרדם (ראשון, 15:30, ישיר בספורט2). עוד קודם לכן, ויטסה ואלי דסה, שגם הם העפילו לשמינית הקונפרנס והוגרלו מול רומא של ז'וזה מוריניו, יארחו את ניימיכן.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ברני ארדוב
גם במשחק הליגה הקודם הוא ירד לספסל. זהבי/ברני ארדוב

ספרטה רוטרדם - פ.ס.וו איינדהובן (15:30, ספורט2)

פ.ס.וו הצליחה להתאושש מההפסדים לאייאקס ולאלקמאר מאז עלתה לחצי גמר הגביע ההולנדי, בו היא תפגוש ביום רביעי את גו אהד איגלס, מחצה את ויטסה והירנביין וכידוע השבוע גם חלפה על פני מכבי תל אביב בדרך לשמינית גמר הקונפרנס ליג, אבל כעת עליה להמשיך במרדף אחר המוליכה אייאקס שלזכותה יתרון חמש נקודות בפסגה. מהמשחק מול המדורגת לפני האחרונה בטבלה, שביום ראשון ניצחה לראשונה מאז תחילת נובמבר, צפוי להיעדר מרקו ואן חינקל שנמצא חיובי לקורונה, וכמוהו גם קודי גאקפו שנפצע בשבוע שעבר וגם כן נעדר מהמשחק בבלומפילד. פיליפ מוונה בספק ורוג'ר שמידט יחסר גם את מקסי רומרו ואנדרה רמאליו. על פי הדיווחים בהולנד, ערן זהבי שהוחלף במחצית השנייה בבלומפילד והתקשה להרשים במשחקים נגד מכבי תל אביב, יישב על הספסל משחק ליגה שני ברציפות ובמקומו יעלה בחוד קרלוס ויניסיוס.

אלי דסה שחקן ויטסה מול יונאס אואר שחקן ראפיד וינה. ANP Sport, GettyImages
ויטסה תשוב למסלול הניצחונות בליגה? דסה/GettyImages, ANP Sport

ויטסה - ניימיכן (13:15)

אלי דסה כיכב ביום חמישי כשסיפק שני בישולים נבחר למצטיין הניצחון 0:2 על ראפיד בדרך לצמד מפגשים מול רומא בחודש הבא בשמינית גמר הקונפרנס ליג, והמגן צפוי להמשיך בהרכב גם הפעם. ויטסה אמנם עברה את האוסטרים באירופה, אבל היא בתקופה איומה מבחינתה והניצחון ביום חמישי היה הראשון שלה אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, כולל שתי חמישיות שספגה מאייאקס (בגביע) ומפ.ס.וו, וכך קבוצות הצמרת ברחו לה וסיכוייה להשיג מקום באירופה בעונה הבאה הפכו קלושים. בין ויטסה לניימיכן מפרידות רק שש נקודות בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully