וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני פ.ס.וו לא מבינים את זהבי, והוא לא מבין אותם. המקום שלו בסכנה"

בהולנד ביקרו את הישראלי אחרי ה-1:1 בבלומפילד: "גם באצטדיון הביתי שלו, הוא לא מוצא שפה משותפת עם שאר השחקנים". גם מהצהובים הם לא התרשמו: "אין להם מספיק יצירתיות"

תקציר: מכבי תל אביב - פ.ס.וו איינדהובן 1:1/ספורט1

ערן זהבי עבר אתמול (חמישי) ערב מרגש בבלומפילד, אבל בתקשורת ההולנדית הרבה פחות התלהבו ממנו. בבוקר שאחרי ה-1:1 עם מכבי תל אביב, במדיה המקומית בעיקר קטלו את החלוץ הישראלי. "פ.ס.וו איינדהובן לא מבינה את זהבי, וזהבי לא מבין את פ.ס.וו איינדהובן", קראה אחת הכותרות באתר "VP".

"זהבי איכזב גם במשחק החזרה שלו לישראל. הוא קיבל תשואות כפי שבקושי קיבל בהולנד, אבל מכונת השערים מישראל נעצרה בפ.ס.וו, והמקום שלה כבר לא בטוח. גם באצטדיון הביתי שלו, שאותו הוא מכיר היטב, נראה שזהבי פשוט לא מוצא שפה משותפת עם שאר השחקנים".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מול אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תצוגה פושרת, גם בערב המיוחד שלו. זהבי/ברני ארדוב

באתר חילקו לישראלי ציון 5 בלבד, ונימקו: "גם במשחק הראשון נגד קבוצתו הקודמת הוא חיפש כל הזמן את השער, והערב זה לא נראה אחרת. 30 אלף הצופים באצטדיון העריצו אותו, אבל הם יקוו שכשהוא ישחק אצלם הוא ייראה קצת יותר טוב".

גם באתר VI חילקו לזהבי ציון 5 - הנמוך ביותר בקבוצה, וציינו ש"הוא היה היחיד שהציג יכולת לא מספקת".

בתקשורת ההולנדית גם הופתעו מההתנהגות של אוהדי מכבי תל אביב, שהשליכו חפצים וגרמו להפסקת המשחק לחמש דקות. "זהבי הזהיר אותנו שהאוהדים של הקבוצה אינטנסיביים, אבל התברר שהם אפילו יותר אינטנסיביים ממה שחשבו", כתבו ב-ED, ולא התלהבו מהיכולת של הצהובים. "מכבי תל אביב חסרה יצירתיות בחלק הקדמי, וגם במשחק הקודם היא לא הראתה שהיא מספיק איכותית".

הפרשנים ביקרו את פ.ס.וו, ופייר ואן הוידונק אמר: "היא לא הראתה היום שום דבר, פשוט כלום. אין לה מה לקחת מהמשחק הזה". הפרשן קנת פרז אמר: "המזל של פ.ס.וו הוא שהיא שיחקה ככה בקונפרנס ליג ולא בליגה האירופית, כי שם היריבות ברמה הרבה יותר גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully