וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן קיבל אהבה שלא חש שנים. יפתיע אם לא ישוב"

25.2.2022 / 6:45

במכבי תל אביב משוכנעים שהאהבה שהרעיפו האוהדים על זהבי, תשכנע אותו לחזור. גורם: "יפתיע אם יבחר לא לשוב". דן גלזר הודה: "רוצה לצאת לאירופה. חד משמעית". הקבוצה צפויה לספוג עונש כבד בעקבות השלכת החפצים מהיציע

תקציר: מכבי תל אביב - פ.ס.וו איינדהובן 1:1/ספורט1

במכבי תל אביב משוכנעים שאם היו לערן זהבי ספקות עד אתמול אם להיענות לחיזורי המועדון ולשוב בכל מחיר לישראל בקיץ, אחרי מה שחווה בסיום המשחק מאוהדי הקבוצה, הוא לא יהרהר עוד באפשרות שלא לשוב לישראל בתום העונה בפ.ס.וו איינדהובן. "ערן קיבל אהבה שלא חש שנים", אמר אמש גורם במכבי תל אביב. "יפתיע אם הוא יבחר לא לשוב לשחק מול הקהל שכל כך אוהב אותו אחרי שש שנים שהוא מחוץ לישראל".

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק שהסתיים ב-1:1 אמר המאמן מלאדן קרסטאיץ' על האפשרות שזהבי יחזור לקבוצה: "אני לא יכול לתת לכם כרגע אינפורמציה על זה. אני יודע מה אני הייתי רוצה. מי לא היה רוצה בקבוצה שלו אגדה ישראלית כמו ערן זהבי?". לשאלה האם הוא יהיה המאמן של זהבי במכבי תל אביב, אמר הסרבי: "לא אני הכתובת לשאלה הזו".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ברני ארדוב
האהבה שקיבל תשכנע אותו לחזור למכבי תל אביב? ערן זהבי/ברני ארדוב

דן גלזר שהגיע למסיבת העיתונאים, סיפר על התחושות שלו ושל חבריו אחרי התיקו 1:1 וההדחה מהקונפרנס ליג: "חזרנו לחדר ההלבשה בתחושת החמצה גדולה. הרגשנו במהלך המשחק שאנחנו יכולים לעשות את זה. בדקות האחרונות ניסינו לקחת סיכונים וזה גרם למשחק מעברים והתמזל מזלם והכדור פגע במישהו ונכנס. אם אנחנו היינו מבקיעים את ההזדמנויות שלנו, התוצאה היתה נראית אחרת".

גלזר חווה שיפור גדול בתקופה האחרונה. חלק ניכר מהרוח ההתקפית שדורש קרסטאיץ' מהשחקנים נובע מההתבססות של הסרבי על העבודה ההגנתית שמספק לו גלזר בקישור. גלזר התייחס לכך אמש בתום המשחק וגילה: "יש לנו הרבה שיחות אישיות. המאמן נותן לי הרבה ביטחון. הוא אמר לי הרבה פעמים כמה אני מזכיר לו את עצמו בכל מה שקשור לאגרסיביות כשחקן ולשאיפה לנצח בכל משחק. אני נמצא כאן כדי להחזיר לו על המגרש".

גלזר לא הסתיר גם אמש את רצונו להתקדם: "חד משמעית אני רוצה לצאת לאירופה. זה החלום הכי גדול שלי. גם עכשיו מול איינדהובן הרגשתי כדורגל אמיתי ונהניתי מהחוויה הזו. אני נהנה במכבי תל אביב ומגיע לכל אימון בכיף וזה גם דבר גדול, אבל החלום שלי הוא ללא ספק לצאת לשחק באירופה. ברור שלא אקבל כל הצעה".

על ערן זהבי אמר גלזר: "הלוואי שהוא יגיע. אני לא יודע אם הוא יהיה כאן אבל כל המועדון רוצה שערן יחזור. בתור שחקן נוער חוויתי קצת להתאמן איתו".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מול דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המטרה: אירופה. דן גלזר ליד זהבי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב נהנתה אתמול מבלומפילד מלא. 28 אלף צופים עטפו את השחקנים באהבה ודחפו אותם והדבר הורגש היטב. גלזר העביר אמש מסר בעניין כשאמר: "בלומפילד מלא זו חוויה. אני מקווה שנחווה זאת כמה שיותר. תחילת העונה שלנו היתה מאכזבת ויכולתי להבין אוהדים שלא הגיעו. אנחנו צריכים את האוהדים איתנו בכמויות גדולות כי אנחנו רוצים שבכל משחק בבלומפילד הנקודות יישארו אצלנו. קבוצות צריכות לפחד בבלומפילד. אנחנו צריכים להחזיר את כוח ההרתעה שהיה לאיצטדיון הזה ולקהל יש חלק גדול בכך".

לצד הסיפוק מאיצטדיון מלא, במכבי תל אביב מאוד מוטרדים מהפסקת המשחק אמש על ידי השופט האוסטרי ומהדו"ח שהוא והמשקיף יגישו. אין ספק שמכבי תל אביב תעמוד לדין ותספוג עונש כבד על השלכת החפצים מהיציעים. שחקן בקבוצה אמר אמש: "כשחזרנו לשחק אחרי שהמשחק הופסק, פחדתי ששוב יזרקו משהו ושהשופט כבר ישרוק לסיום ויפוצץ את המשחק. כולם צריכים להסיק מסקנות ממה שקרה כאן הערב ולהפסיק לאלתר את זריקת החפצים מהיציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully